شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸
دروازه‌بان پیکان نقش پررنگی در پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل پرسپولیس داشت.
کد خبر: ۱۷۱۷۱
گفت‌وگو با عامل ناکامى بزرگ پرسپولیس!

تیتر 20 - پیام نیازمند در خصوص پیروزی پیکان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که بازی خوبی انجام دادیم و به 3 امتیاز با ارزش رسیدیم. پرسپولیس تیم قدرتمندی است ولی می‌دانستیم شکستش غیر ممکن نیست و با تمرین و برنامه‌ریزی وارد زمین شدیم و طبق چیزی که می‌خواستیم زود به گل رسیدیم و از گلی که زدیم هم محافظت کردیم و به نتیجه‌ای که حق‌مان بود رسیدیم.

وی در مورد به میدان رفتنش به جای رحمان احمدی در این دیدار گفت: متاسفانه او دچار مصدومیت شد و نتوانست در فهرست تیم قرار بگیرد ولی کادرفنی از قبل به من آماده‌باش داده بود تا هر زمان که نیاز شود برای تیم به میدان بروم و مقابل پرسپولیس این فرصت نصیبم شد که به میدان بروم و با توجه به اینکه اولین بار در یک بازی حساس این چنینی قرار گرفتم از عملکرد خودم رضایت دارم.

دروازه‌بان پیکان در مورد قرار گرفتن مقابل خط حمله پرسپولیس عنوان کرد: همه می‌دانند پرسپولیس بهترین مهاجمان ایران و آسیا را دارد و کار مقابل آنها چقدر سخت است ولی من ترسی از قرار گرفتن مقابل آنها نداشتم و با تمرینات خوب و آمادگی کامل به زمین رفته بودم و خدا را شکر توانستم به خوبی از دروازه محافظت کنم.

نیازمند در مورد ضربه‌سر طارمی که در آستانه ورود به دروازه توسط او دفع شد گفت: موقعیت خطرناکی بود ولی من با پیش‌بینی موقعیت و حرکت به موقع آن را دفع کردم و یکی از حساس‌ترین و خطرناک‌ترین توپ‌هایی بود که روی دروازه من آمد.

وی در مورد صحنه‌ای که علیپور او را جا گذاشت و مقابل دروازه‌خالی قرار گرفت اظهار داشت: واقعاً در آن صحنه فکر کردم کار تمام شده است و دروازه‌مان باز می‌شود ولی خدا را شکر که توپ گل نشد و زحما‌ت‌مان بی‌نتیجه نماند.

دروازه‌بان پیکان با اشاره به خروج‌هایش از دروازه و دفع توپ به سبک گلر بایرن‌مونیخ گفت: این سبک بازی مورد علاقه من است و در تمرینات هم آن را انجام می‌دهم. در تمرین بچه‌ها من را نویر صدا می‌زنند و الگوی من هم این دروازه‌بان است و به سبک بازی او علاقه دارم و فیلم‌هایش را نگاه می‌کنم.

نیازمند در پایان گفت: خوشحالم با این نتیجه از فشاری که در آن بودیم خارج شدیم ولی نباید مغرور شویم و به دنبال ادامه پیروزی در بازی‌های بعدی هستیم./ایلنا
ارسال نظرات
موضوعات روز