جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۷
هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران در فصل هفدهم، با یک بازی داغ آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۱۷۱۹۴
استقلال-قلعه‌نویی، پل اضطراری منصوریان!/تکلیف جباری و رحمتی چه شد؟

تیتر 20 -  آبی‌های تهران در هفتمین بازی خود باید مقابل ذوب آهنی قرار بگیرند که پس از یک برد پرگل، انگیزه زیادی دارد تا سه امتیاز هم از استقلال پایتخت دشت کند.

سالها پیش، ژنرال بود که علیرضای جوان را به پیراهن آبی تهران رساند و دو مرد آبی پس از آن در تیم ملی هم کنار هم ایستادند اما حالا باید در یک روز مهم مقابل هم قرار بگیرند. ایندو مربی مطرح فوتبال ایران، تا کنون 6 بار رو در روی هم قرار گرفته‌اند که از این تعداد مسابقه 4 پیروزی سهم قلعه نویی است و 2 بار هم منصوریان برنده بوده است و حالا استقلال-ذوب آهن مصاف جدیدی برای هردو خواهد بود.

تیم منصوریان اکنون حال و روز مناسبی ندارد و سیل حاشیه‌ها این تیم را آزار می‌دهد. حالا آن‌ها باید بازی هفتم را ببرند تا این سیل عضیم فروکش کند. پیروزی در این بازی علاوه بر این که استقلال 4 امتیازی را از انتهای جدول جدا خواهد کرد، بدون شک هوای ابری استقلال را صاف می‌کند و منصوریان می‌تواند با تمرکز بیشتری تیمش را برای آینده لیگ اداره کند و تلخی‌های گذشته را در ظرف فراموشی بگذارد!

حضور مهدی رحمتی و مجتبی جباری در تقابل با تیم قلعه نویی هنوز به علت حاشیه های به وجود آمده در هاله ای از ابهام قرار دارد و به همین خاطر ممکن است ایندو ستاره آبی که در سال های اخیر اختلافشان با سرمربی فعلی ذوب آهن را پنهان نکرده‌اند در این بازی حساس غایب باشند. حتی مساوی در این بازی هم برای هواداران آبی راضی کننده نیست و آتش زیر خاکستر را همچنان گرم نگه خواهد داشت، بنابراین شاید غیبت رحمتی برای تیم منصوریان خبر خوشحال کننده ای نباشد. ضمن اینکه باخت استقلال ابرهای آسمان آبی را سیاهتر خواهد کرد و با توجه به اتفاقاتی که شب گذشته در برنامه زنده تلویزیونی افتاد قطعا ماجراهای جدیدی رقم خواهد خورد.

ذوب آهن در صورت پیروزی در این بازی به امتیاز 12 می‌رسد و جای پای خودش را در بالای جدول محکم می‌کند. این تیم اکنون در کنار پارس جنوبی صاحب بهترین خط حمله با 13 گل است و آقای گل لیگ را در خط حمله خود دارد. تقابل مرتضی تبریزی 4گله با خط دفاع استقلال که تفاضل 5- را در کارنامه خود دارد مهمترین نکته این بازی است و شاید این تقابل کلید مسابقه باشد! مسابقه‌ای که با اعلام رسمی خود باشگاه استقلال، ملاک و معیار تصمیم گیری مدیران خواهد بود!/برنا
ارسال نظرات
موضوعات روز