يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۸
هواوی در ایران به خریدارانش ۴۸ ساعت مهلت تست گوشی می‌دهد!

تیتر20 - شاید هواوی یکی از برندهای به نسبت تازه وارد (در مقابل رقبای پرسابقه) در بازار ایران باشد، اما در طی مدت حضورش توانسته در دل هواداران جای باز کند، که یکی از صدرنشینان در مارکت کشورمان لقب بگیرد؛ عنوانی که مدیر دفتر این شرکت در ایران، آن را اول می‌داند.
حال به نظر می‌رسد که با پیشرفت این برند چینی در دنیا که موفق به گرفتن جایگاه سوم نیز شده است، هواوی می‌خواهد تا پرچم‌داران خودش را نیز وارد خانه‌های بسیاری بکند و بدین منظور، برای نخستین بار در کشورمان، از طرح ۴۸ ساعته کار با گوشی با عنوان تست درایو پرده برداشته است.
در این طرح جالب، کاربر می‌تواند با مراجعه به یکی از نمایندگی‌های هواوی، درخواست دریافت یکی از گوشی‌های Mate7 یا P8 را بکند. بدین شکل که مبلغ اصلی گوشی را به صورت امانی به نمایندگی هواوی پرداخت کرده و یک گوشی تست برای مدت ۴۸ ساعت در اختیار وی قرار می‌گیرد. پس از آن، کاربر می‌تواند با خیالی آسوده گوشی را برده و در طی این مدت زمان، تجربه کار کردن با آن را از نزدیک و شرایط مختلف کسب کند. پس از آن وی دوباره به فروشگاه بازمی‌گردد، اگر یکی از این پرچم‌داران هواوی را پسندیده بود، فروشنده در عوض پول پرداختی، به او یک گوشی نو و پلمپ خواهد داد، اما اگر به هر دلیلی خریدار از داشتن گوشی منصرف شده بود، تمام پول خود را دریافت کرده و از فروشگاه خارج می‌شود؛ بدون آنکه ریالی هزینه اضافه بابت این ۴۸ ساعت کار کردن با گوشی پرداخت کرده باشد.
این طرح در حال حاضر، در ۶ فروشگاه در ۶ شهر تهران، مشهد، همدان، رشت، اصفهان و ارومیه برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
موضوعات روز