پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 16
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸
قبل از دیدار برگشت پرسپولیس برابر الهلال همه چیز به ضرر نماینده ایران است و به نظر می رسد که کنفدراسیون فوتبال آسیا به هر روشی دست می زند که نماینده ایران از صعود به فینال بازماند.
کد خبر: ۱۷۶۵۹
تیتر 20 - پرسپولیس به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرده است و باید در این مرحله به مصاف الهلال عربستان برود.

با توجه به اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا و فیفا برگزاری بازی در خاک ایران و عربستان را به خاطر اختلاف شدیدی که این دو کشور با هم دارند ممنوع کرده است نمایندگان این دو کشور ناچار هستند که کشور ثالث را به عنوان میزبان بازیهای خود انتخاب کنند.

پرسپولیس پیش از این عمان را به عنوان میزبان بازیهای خود برابر نماینده های عربستان انتخاب کرد اما با توجه به محبوبیت زیاد الهلال در عمان این بار تصمیم گرفت که دبی را به عنوان میزبان دیدار برگشت برابر نماینده عربستان انتخاب کند.

در حالی که هواداران پرسپولیس و مدیران این باشگاه سخت امیدوار بودند که بازی برگشت برابر الهلال در ورزشگاه الاهلی دبی برگزار شود اما این بار خود اماراتیها برای خوش خدمتی به برادر سعودی خود مخالفت کردند و حاضر نشدند تا با درخواست پرسپولیس برای میزبانی کردن از الهلال موافقت کنند چرا که آنها از حضور زیاد ایرانیها در دبی می ترسند.

به این ترتیب دیدار برگشت پرسپولیس و الهلال در عمان برگزار خواهد شد و این بدون شک به سود نماینده عربستان و ضرر نماینده ایران خواهد بود.

خبر بد دیگر برای پرسپولیس اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم داوری عمانی را برای دیدار برگشت برابر الهلال انتخاب کرده است.

این ضد حال AFC در حالی است که باشگاه پرسپولیس پیش از این در نامه ای رسمی به کنفدارسیون فوتبال آسیا درخواست کرده بود که داوران عرب را برای دیدارهای این تیم برابر تیم های عربی انتخاب نکند اما یک بار دیگر روشن شد که همه چیز در فوتبال آسیا به ضرر تیم های ایرانی است و آنها باید در کنار جنگیدن با تیم های عربی با زمین و زمان هم بجنگند./شفقنا
برچسب ها: پرسپولیس الهلال
ارسال نظرات
موضوعات روز