چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۵
برخی به وینفرد شفر ایراد گرفتند که چرا با دستیارانی به انتخاب خودش راهی استقلال نشد و چطور حاضر شد برایش دستیار ایرانی انتخاب کنند.
کد خبر: ۱۸۲۹۹
تیتر 20 - انتظاری جز این نمی شد از شفر داشت. او برای اولین بار در فوتبال ایران حاضر شده و چطور می توانست با دستیاران خارجی در این فوتبال استارت بزند و تیمی از غریبه ها را روی نیمکت استقلال تشکیل دهد. دستیارانی که برای او انتخاب شدند موضوع دیگری است اما اساسا انتخاب دستیار برای او و آنهم دستیار ایرانی کار اشتباهی نبوده هر چند شاید خیلی ها در خانواده استقلال طاهری و دین محمدی را برای حضور در کادرفنی استقلال گزینه های مناسبی ندانند.

شفر نیاز دارد به شناختی دقیق از استقلال و فوتبال ایران برسد و پس از آن هویت مستقلش را ارائه دهد. او نیاز دارد در کنار دستیاران ایرانی با قواعد این فوتبال آشنا شود و ارتباط درستی با بازیکنانش برقرار کند و شاید چند وقت دیگر البته اگر در استقلال حضور داشت، دست به انتخاب دستیار بزند و اعلام کند خودش می خواهد دستیارانش را انتخاب کند و حتی دستیار خارجی را جایگزین داخلی ها کند.

جالب است وقتی کی روش دستیاران ایرانی خود را برکنار کرد به او انتقاد کردند و حالا که شفر با دستیاران ایرانی کارش را در استقلال شروع کرده می گویند چرا با مربی خارجی به این تیم نیامده و به همین دلیل چهره مستقلی نیست چرا که برایش دستیار انتخاب کردند.

کی روش نیز در آغاز راه خود در فوتبال ایران با انتخاب هایی از جانب فدارسیون فوتبال کارش را آغاز کرد و پس از آن به جایی رسید که اعلام کرد نیازی به دستیار ایرانی در کادرفنی اش ندارد و کار را با دستیاران خارجی ادامه داد./خبرورزشی
ارسال نظرات
موضوعات روز