جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱
یک سرآشپز امریکایی به مشتریان درباره غذای بدی که رستوران‌ها گاهی ارائه می‌دهند توصیه‌ای دارد.
کد خبر: ۱۸۴۱۵
اگر از غذای یک رستوران رضایت نداشتیم چه کار کنیم؟

تیتر 20 -  تام کولیچیو، سرآشپز سرشناس امریکایی توضیح داده که وقتی یکی از مشتریان با نارضایتی  رستوران را ترک می‌کند، چقدر این موضوع برای سرآشپز ناراحت کننده است. او در توضیح این موضوع گفته مشتریان هر زمان از غذای رستورانی راضی نیستند حتما باید به آن اعتراض کنند.

توضیحات او را در زیر می‌خوانیم:

خب چیزی که خود من را به عنوان یک مدیر رستوران یا سرآشپز آزار می‌دهد این است که یکی از مشتریان از غذایمان راضی نبوده و اعتراض کند. گاهی این اتفاقات می‌افتد. اگر شما مشتری رستورانی بودید و این طور شد بهتر است با نارضایتی رستوران را ترک نکنید تا برای اعتراض به توئییتر رجوع کنید. چون در آن زمان کاری از دست آشپز یا رستوران برای شما برنمی‌آید.

مدیر رستوران را پیدا کنید، با آرامی با او صحبت کنید و بگویید از این غذا لذت نبردید. مطمئن باشید اگر در رستوران من کسی بگوید غذا خوب نبوده و بهتر بود چیز دیگر سفارش می‌داد، حتما آن سفارش دیگر را برای او آماده می‌کنیم. پول سفارش جدید را هم از او نمی‌گیریم. بهتر است بیکار ننشینید و فقط از غذا انتقاد کنید.

البته که بهتر است یک مدیر رستوران یا سرآشپز برای این که نظر مشتریان درباره کارش را بداند، نامش را در شبکه‌های اجتماعی جستجو کند تا نظرات مردم را بخواند.

به هر حال کسانی که از حضور در رستورانی لذت نبردند تنها راهش این است که انتقاد کنند و این تنها راهی است که صاحب رستوران یا سرآشپز می‌توانند برای شادکردن روز شما تلاش کنند. اگر شما رستوران را ترک کرده باشید دیگر انجام این کار بسیار سخت خواهد شد.

هرگز هم نباید بابت انجام این کار نگران باشید چون مدیران رستوران همه تلاششان را در جهت رضایت حال مشتری انجام می‌دهند. از طرفی اگر شما اعتراض نکنید و طوری رستوران را ترک کنید که انگار همه چیز خوب بوده، باعث می‌شوید که مدیر و سرآشپز هم فکر کنند این بهترین روش پذیرایی از مشتریان است و غذایی که ارائه می‌دهند باب میل همه خواهد بود./درنگ
ارسال نظرات
موضوعات روز