جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵
هم اکنون بخش قابل توجهی از مشتریان داخلی به دنبال خرید محصولات شاسی بلند هستند و بنابراین اگر با شرایط مناسبی در پیش فروش هایما اس 5 مواجه شوند، احتمال جذب شان به سمت این غول چینی بالا خواهد رفت.
کد خبر: ۱۸۵۳۵
هایما اس 5

تیتر20 - این روزها میل ایرانی ها به خودروهای شاسی بلند بیشتر و بیشتر شده و از همین رو بسیاری از عرضه کنندگان خودرو، مدل های مختلفی از این محصولات را روانه بازار کشور کرده اند تا از قافله عقب نمانند. در این بین، ایران خودرو نیز به تازگی از شاسی بلند چینی خود به نام هایما اس 5 رونمایی کرد تا به واسطه آن، سهم بیشتری را از بازار شاسی بلندها به دست بیاورد.
این خودرو  از امکانات به روزی برخودردار بوده و حتی گفته می شود موفق به کسب پنج ستاره ایمنی از بنیاد تست تصادفات چین، شده است.
از نظر ظاهری نیز هایما اس 5 در شرایط مطلوبی قرار داشته و به نظر می رسد می تواند از این حیث، خود را در دل مشتریان ایرانی جا بیندازد. نکته مهم دیگر در مورد این غول چینی اما قیمت آن است که در مقایسه با رقبایش، مناسب تر بوده و می تواند انگیزه ها برای خریدش را بالا ببرد.
هایما اس 5

در حال حاضر بیشتر خودروهای شاسی بلند حاضر در بازار ایران (به خصوص آنها که از برندهای مشهور دنیا هستند)، در بازه قیمتی بالای 100 میلیون تومان قرار دارند، بنابراین هایما اس5 که کف قیمتی آن حدود 70 میلیون تومان در نظر گرفته شده، می تواند گزینه ای مطلوب (از حیث قیمت) برای مشتریان ایرانی باشد.
البته شرایطی که ایران خودرو برای فروش این محصول لحاظ خواهد کرد نیز در میزان استقبال عمومی از آن اثرگذار و تعیین کننده است، چه آنکه هرچه این شرایط سهل تر و جذاب تر باشد، مشتریان بیشتری را جذب خواهد کرد. 
این موضوع از آن جهت اهمیت بیشتری پیدا می کند که در هم اکنون بخش قابل توجهی از مشتریان داخلی به دنبال خرید محصولات شاسی بلند هستند و بنابراین اگر با شرایط مناسبی در پیش فروش هایما اس 5 مواجه شوند، احتمال جذب شان به سمت این غول چینی بالا خواهد رفت.

ارسال نظرات
موضوعات روز