پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱
یک برند کیف وکفش ایتالیایی وارد فوتبال ایران شد!

تیتر20 - تیم فوتبال آکادمی کیا که با همکاری باشگاه دنیلی در تورنمنت نروژ شرکت کرده بود توانست به پیروزی های حیرت انگیز و پر گلی دست یابد. این تیم در گروه سنی زیر 11 سال مقام قهرمانی نروژ کاپ را کسب کرد و در رقابت با یک گروه سنی بالاتر از خودش یعنی 11 تا 13 سال مقام نایب قهرمانی را از آن خود کرد.
در یک نشست خبری که از طرف برند دنیلی در روز یکشنبه یازدهم مرداد ماه برگزارشد . آقای دکتر علی اژدرکش مدیر عامل برند دنیلی ایران ، خانم مهندس ندا فراهانیان، آقای مهندس امیر حسین دانایی و آقای دکتر پور موسی در کنار خبرنگاران حضور داشتند و به سوالات خبرنگاران در ارتباط با نروژ کاپ و باشگاه فرهنگی ورزشی دنیلی پاسخ گفتند.
برند دنیلی ایران از مدت ها قبل در زمینه های فرهنگی ورزشی فعالیت های مختلفی از جمله بر پایی مسابقات را آغاز کرده بود تا این که از سال گذشته این فعالیت ها در قالب باشگاه شکل گرفت و باشگاه فرهنگی ورزشی دنیلی به طور رسمی شروع به کار کرد.
اهداف مهم باشگاه فرهنگی ورزشی دنیلی تمرکز در توسعه ورزش در سنین پایه و همچنین گسترش ورزش در مناطق محروم کشور است. در راستای این اهداف باشگاه فرهنگی ورزشی دنیلی به حمایت مالی تیم آکادمی کیا پرداخت و علاوه بر حمایت مالی از تیم و تامین هزینه های اعزام تیم از تهران به نروژ ، اردو های آمادگی را در داخل کشور برای این تیم محیا کرد که از آن جمله می توان به 3دوره اردو در محل باشگاه دنیلی در شبستر و یک دوره اردو در تهران اشاره کرد. لازم به ذکر است این باشگاه دارای 13 رشته مختلف ورزشی بوده و سرمایه گذاری های لازم در جهت پیشبرد اهداف آن صورت گرفته است و در آینده نزدیک اخبار زیادی از آن منتشر خواهد شد. 
در این میان آقای دکتر علی اژدرکش مدیریت هلدینگ دنیلی در تمام مسابقات پا به پای مربی و سرمربی و در کنار تیم حضور داشتند. یکی از اهداف فرا تجاری برند دنیلی پرورش استعداد های نهفته در میان کودکان ایران زمین است به ویژه در میان گروه هایی که استعداد های بالقوه ای دارند و شرایط بالفعل کردن آن را ندارند. 
لازم به توضیح است که دنیلی یک برندکیف و کفش ایتالیایی است که با استفاده از تکنولوژی روز دنیا به تولید کفش های مد روز، با کیفیت بالا و راحت می پردازد. در حال حاضر محصولات دنیلی شامل انواع کفش های مردانه و زنانه کلاسیک و راحت، کیف و اکسسوری (کیف دستی ، کمربند و … ) است.

برچسب ها: دنیلی
ارسال نظرات
موضوعات روز