پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱
دکتر مهدی کریمی تفرشی،سفیر غذای سالم:
در ایران برخی از صاحبان برند های بزرگ اخیرا توجه به مسئولیت های مدنی را در دستور کار خود قرار داده اند و فعالیت های خوبی هم در این راستا صورت گرفته است.
کد خبر: ۱۸۸۶۴

لطفا بیماران هموفیلی را فراموش نکنید


تیتر20 - حمایت از بیماران خاص و به طور کلی توجه به مسائل اجتماعی و انسانی یکی از مهم ترین مسولیت های اجتماعی شرکت ها و برند های بزرگ در جهان است و هر ساله از این رهگذر، فعالیت های خیرخواهانه و نوع دوستانه زیادی با رویکرد فرهنگی، اجتماعی، سلامت و... به وقوع می پیوندد.

در ایران هم برخی از برند های بزرگ اخیرا توجه به مسئولیت های مدنی را در دستور کار خود قرار داده اند و فعالیت های خوبی هم در این راستا صورت گرفته است.

دکتر مهدی کریمی تفرشی از جمله مدیران ایرانی است که فعالیت های نوع دوستانه ای را تحت لوای برند «گلها» در پیش گرفته است که همکاری مستمر با کانون هموفیلی ایران و حمایت های مالی و معنوی از این کانون، از جمله فعالیت های وی بوده است.

دکتر تفرشی براساس مصوبه هیئت مدیره کانون هموفیلی ایران در تیرماه ۱۳۹۵ به عنوان «سفیر غذای سالم» این کانون خیریه معرفی شد و از آن زمان حضور مستمری در عرصه حمایت از این کانون داشته است.

برای مثال خریداری و تجهیز سرور مرکزی این کانون که با هزینه ای بالغ بر 50 میلیون تومان صورت گرفت یکی از این فعالیت هاست.

دکتر مهدی کریمی تفرشی که در سال ۱۳۹۵ به عنوان مرد سال صنعت غذایی انتخاب شد، در پیامی که اخیرا به عنوان سفیر غذای سالم موسسه هموفیلی ایران و مدیر عامل صنایع غذایی گلها منتشر کرد، ضمن تاکید بر مسئولیت مدنی ایرانیان و بویژه صاحبان صنایع، از آن ها خواست در راستای کمک به «کانون هموفیلی ایران» که بخش بزرگی از بیماران مرتبط را تحت پوشش دارد، پیش قدم شوند و در این راستا اقداماتی را در دستور کار خود قرار دهند.

چندی پیش، احمد قویدل مدیر عامل کانون هموفیلی ایران با اهدای تندیس یادمان نیم قرن فعالیت انجمن به دکتر مهدی تفرشی، در جمع کارکنان مرکز درمان جامع هموفیلی ایران، این خیر ماندگار را در تاریخ کانون هموفیلی ایران ماندگار دانست.

از سوی دیگر دکتر تفرشی در گفت وگو با خبرگزاری ایسنا ضمن تاکید بر اهمیت سلامت جامعه، تصریح کرد که اقدام‌هایی برای کمک به افرادی با بیماری‌های وابسته به فاکتورهای خونی، انجام شده و خدمات ویژه‌ای را برای موسساتی از جمله محک و کهریزک در نظر گرفته شده که به‌زودی جنبه عملی پیدا می‌کند.

دکتر مهدی کریمی تفرشی،سفیر غذای سالم


ارسال نظرات
موضوعات روز