سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵
سرمربی آلمانی با وجود این که مدعی است با کار بیشتر باید مشکلات را به حداقل رساند اما نیم نگاهی به ایجاد سونامی در فهرست نفراتش دارد.
کد خبر: ۱۹۳۷۰
تیتر 20 - وینفرد شفر با گذشت سه هفته از حضورش در استقلال همچنان نتوانسته تغییرات کلی در روند نتیجه گیری این تیم ایجاد کند تا جایی که شکست در دربی 85 پایتخت بیشتر از قبل تردیدها نسبت به توانایی این پیرمرد آلمانی برای بازسازی استقلال را بیشتر کرد.

نکته ای که خود شفر با توجه به علاقه و حضور متوالی در فضای مجازی نسبت به آن اشراف دارد و می داند که باید هر چه سریع تر انتظارات طرفداران را برآورده کند. سرمربی آلمانی که حالا شناخت نسبی از توانایی های شاگردانش در اردوی تیم دارد با گذشت این مدت تصمیماتی در ذهن دارد که از حالا روی عملی کردن آنها برنامه ریزی کرده از جمله ایجاد تغییرات اساسی در فهرست نفراتش برای زمستان.

آن طور که از اردوی استقلال خبر می رسد شفر حداقل روی 5 تا 6 تغییر در نقل و انتقالات زمستانی نظر دارد که از جمله برنامه های او برای خلوت کردن فهرست نفرات جذب چند بازیکن در پست های مورد نیاز است به خصوص در خط حمله و میانی که استقلال شدیدابه نفرات جدید و مناسب نیاز دارد.

بنا به گفته نزدیکان به سرمربی آلمانی تا کنون جدایی مجتبی جباری، یعقوب کریمی ، لئوناردو پادووانی، حسن بیت سعید، مهدی رحمتی همین طور سرور جباروف تقریبا قطعی به نظر می رسد مگر این که در هفته های آتی اتفاقات به نحو دیگری رقم بخورد./فردا
برچسب ها: استقلال دربی شفر
ارسال نظرات
موضوعات روز