دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱
عرضه محصولات با کیفیت و در عین حال دارای قیمت مناسب می تواند کمک بزرگی به عظیم خودرو در راستای رسیدن به هدفش مبنی بر خودروساز شدن کند، هرچند که صد البته کار بسیار سختی خواهد بود.
کد خبر: ۱۹۶۵۵
چالش های عظیم عظیم خودرو برای خودروساز شدن

تیتر20 - چندی پیش در خبرها آمده بود که یکی از شرکت های مشهور لیزینگ خودرو کشور، طی عقد قراردادی با یک خودروساز هندی قصد دارد پا به عرصه خودروسازی گذاشته و سهمی بازار کشور را به خود اختصاص دهد.
صحبت از عظیم خودرو است، شرکتی که همه شهرت آن به حضورش در عرصه لیزینگ خودرو مربوط می شود و حالا قصد خودروساز شدن دارد.
این اتفاق در شرایطی رخ داده که حضور در عرصه خودروسازی برای شرکتی مانند عظیم خودرو، چالش های خاص خود را به دنبال دارد و طبعا تا برطرف نشوند، نمی توان با دیدی مثبت به ماجرای خودروساز شدن عظیم خودرو پرداخت.
در نگاه اول البته این طور به نظر می رسد که با توجه به بنیه مالی قوی عظیم خودرو، احتمال موفقیت این شرکت در عرصه خودروسازی بالاست، با این حال خودروساز شدن راه و رسم خاص خود را دارد و تنها با پول دست یافتنی نخواهد بود. 
البته عظیم خودرو در بخش زیرساخت توانسته قدم های اولیه را برداشته و با خرید خط تولید زاگرس خودرو در بروجرد، آماده تولید شود. 
این در شرایطی است که مسائلی مانند کیفیت خودروهای مدنظر عظیم خودرو برای تولید، ارائه خدمات پس از فروش مناسب و رقابت پایدار در بازار، از جمله چالش های مهم پیش روی این شرکت در عرصه خودروسازی به شمار می روند. 
در این بین، عرضه محصولات با کیفیت و در عین حال دارای قیمت مناسب می تواند کمک بزرگی به عظیم خودرو در راستای رسیدن به هدفش مبنی بر خودروساز شدن کند، هرچند که صد البته کار بسیار سختی خواهد بود.
هرچه هست، طبعا اگر این شرکت بتواند این چالش های کلی را حل و فصل کرده و از تجربیات سایر بازیگران خودروسازی کشور نیز استفاده کند، توان ظهور در قالب قطبی جدید در صنعت خودرو کشور را خواهد داشت.

ارسال نظرات
موضوعات روز