سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۶
مدافع جوان سرخپوشان تهرانی مورد توجه چند تیم قرار گرفته و خواستار این هستند که او زودتر از موعد از پرسپولیس جدا شود.
کد خبر: ۱۹۷۹۸
شوک جدید برای پرسپولیس/ وسوسه مدافع پرحاشیه پرسپولیس با رقم‌های پیشنهادی بالا

تیتر 20 - چند هفته مانده به شروع پنجره نقل و انتقالات زمستانی چند تیم لیگ برتری لیست بازیکنان پرسپولیس را نشانه گرفتند و در حال حاضر مدافع جوان این تیم را زیر نظر دارند.

شایان مصلح که تابستان امسال بین سرخابی‌های پایتخت پرسپولیس را انتخاب کرد و با عقد قراردادی دوساله با جدایی از سپیدرود رشت به جمع شاگردان برانکو ایوانکوویچ ملحق شده بود در سمت چپ دفاع پرسپولیس نمایشی داشته که هنوز نیم فصل از حضورش در لیگ برتر نگذشته چند مشتری جدی را نمایان کرده است.

مصلح که هنوز نیمی از قراردادش را با پرسپولیس پشت سر نگذاشته اعلام کرده از حضور در جمع شاگردان برانکو راضی است و فعلا قصد جدایی ندارد اما کمبود مدافع چند تیم در این پست رقم‌های پیشنهاد بالا و آپشن‌های وسوسه انگیز را پیش روی او قرار داده است.

از طرفی اگر مصلح به جدایی راضی شود، که این اقدام بعید به نظر می‌رسد، باشگاه پرسپولیس و برانکو ایوانکوویچ این اجازه را صادر نمی‌کنند زیرا آن‌ها به دلیل شکایت فیفا به دلیل تخلف مهدی طارمی در پایبند بودن به قرارداد به باشگاه ریزه اسپور ترکیه از دو پنجره نقل و انتقالاتی محروم هستند و جذب بازیکن در این پست برای تقویت نیمکتشان غیر ممکن خواهد بود.

مصلح در این رابطه به خبرنگار ایلنا می‌گوید: چند پیشنهاد دارم اما مطمئنا از حضور در پرسپولیس راضی هستم و تا پایان فصل تصمیم جدیدی نخواهم داشت. وقتی تصمیمی را در ابتدای فصل می‌گیری باید تا پایان آن تلاش کنی و من حداقل تا پایان فصل در تیم خواهم ماند و جنگید و بعد از آن تصمیم می‌گیرم./ایلنا
ارسال نظرات
موضوعات روز