سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۲
استقلال در خط آتش با مشکلاتی مواجه است که وینفرید شفر با آگاهی از آن قصد دارد بازیکنان جدیدی را به خدمت بگیرد تا شاید روند گلزنی در استقلال بهبود یابد.
کد خبر: ۱۹۸۷۴
روماریو از سوی شفر تایید شد؛ ویلیامز در مسیر استقلالی شدن

تیتر 20 - آبی‌ها تا پایان هفته یازدهم فقط 6 گل به ثمر رسانده‌اند که این آمار ضعیف در تاریخ 72 ساله استقلال بی‌سابقه بوده است. شفر که می‌داند ادامه این وضعیت عمیقا به ضررش تمام می‌شود روی چند گزینه خارجی دست گذاشته که یکی از آنها اهل کشور جامائیکاست.

 این بازیکن که ویلیامز روماریو نام دارد احتمالا پس از پایان نیم فصل به استقلال ملحق خواهد شد. مهاجم جامائیکایی با 23 سال سن عضو تیم ملی کشورش نیز محسوب می‌شود و آخرین گل ملی خود را نیز برابر کانادا به ثمر رسانده است. او اکنون به صورت قرضی برای تیم آتلانتا یونایتد به بازی می‌پردازد و شباهت فامیلی او با اسطوره فوتبال برزیل همواره مورد توجه قرار گرفته است. پدر، عمو و دو برادرش نیز به صورت حرفه‌ای ورزش را دنبال می‌کنند و والدینش به خاطر علاقه زیاد به روماریو نام اسطوره فوتبال برزیل را بر روی فرزند خود گذاشتند.

ویلیامز روماریو نخستین بار در سال 2012 و در حالی که تنها 18 سال داشت راهی آمریکا شد تا دوران حرفه‌ای خود را آغاز کند. او در سال 2013 با بازی در ترکیب تیم دانشگاه فلوریدا یکی از برترین بازیکنان لقب گرفت و جایزه سالانه‌ای که با رای هشت مربی برتر این کشور انتخاب می‌شود، توانست از آن خود کند. ویلیامز در 11 دسامبر 2016 راهی تیم آتلانتا آمریکا شده و  بعد از آن به صورت قرضی به تیم چارلستون باتری واگذار شد و در این تیم 22 بازی انجام داده که حاصل آن 15 گل بوده است.

روماریو از سوی شفر تایید شد؛ ویلیامز در مسیر استقلالی شدن

بعد از تجربه تیم زیر 17 سال و تیم زیر 23 سال جامائیکا او اکنون در ترکیب تیم ملی این کشور نیز 7 بازی را پشت سر گذاشته که حاصل آن دو گل ملی بوده است. حال باید دید که این بازیکن چه زمان برای عقد قرارداد با استقلال به ایران خواهد آمد. شفرعمیقا دوست دارد روماریو را در اختیار داشته باشد./ایلنا
ارسال نظرات
موضوعات روز