سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۶
خیرا در رسانه‌های مختلف بین المللی ، یک مرد آلمانی تبدیل به یک سوژه دست اول شده است، زیرا وی در سن 56 سالگی ماشین خود را در یک گاراژ واقع در فرانکفورت آلمان پارک می‌کند، اما پس از آن فراموش می‌کند که اتومبیل خود را کجا پارک کرده است.
کد خبر: ۲۰۰۲۹
تیتر20 - همه ما گاهی اوقات فراموش کار می‌شویم، از قرارهای شخصی و کاری گرفته تا گم کردن وسایل شخصی که برای پیدا کردن آنان چندین دقیقه به مغز خود فشار می‌آوریم و یا خانه را زیر و رو می‌کنیم تا وسیله گم شده را پیدا کنیم. اما خوشبختانه مغز هیچکدام از ما آنقدری مشکل پیدا نکرده است که جای پارک اتومبیل خود را فراموش و بعد از 20 سال بخاطر بیاوریم که ماشین خود را کجا پارک کرده ایم؟!.
اخیرا در رسانه‌های مختلف بین المللی ، یک مرد آلمانی تبدیل به یک سوژه دست اول شده است، زیرا وی در سن 56 سالگی ماشین خود را در یک گاراژ واقع در فرانکفورت آلمان پارک می‌کند، اما پس از آن فراموش می‌کند که اتومبیل خود را کجا پارک کرده است، به همین دلیل فکر می‌کند که اتومبیل او دزدیده شده و یک گزارش سرقت در اداره پلیس تنظیم می‌کند تا شاید اتومبیل خود را پیدا کند، اما هیچگاه اتومبیل وی پیدا نشد تا دیگر پیگیر آن نباشد. ولی اخیرا گفته می‌شود که این مرد پس از گذشت نزدیک به 20 سال، در سن 76 سالگی تازه به یاد آورده که اتومبیل خود را کجا پارک کرده است!.
این اتفاق در سال 1997 میلادی رخ داد و پس از 20 سال، صاحب گاراژ تصمیم به تخریب آن می‌گیرد، اما هنگامی که کار تخریب را آغاز می‌کند، متوجه حضور یک اتومبیل در گاراژ خود شده و بلافاصله با پلیس تماس می‌گیرد. پلیس تحقیقات خود را بر روی این اتومبیل انجام داد و در نهایت فهمید که این اتومبیل متعلق به یک مرد 76 ساله است که حدود 20 سال پیش گزارش سرقت اتومبیل خود را تنظیم کرده بود.
متاسفانه تصویری از خودروی مورد نظر منتشر نشده است، ولی گفته می‌شود که این پیرمرد 76 ساله پس از 20 سال گم کردن ماشین خود، در نهایت یک اتومبیل قراضه تحویل می‌گیرد که بدنه اتومبیل و قطعات استفاده شده در آن طی این 20 سال فرسوده شده و از بین رفته‌اند./خودرو بانک

ارسال نظرات
موضوعات روز