شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۳
جباری به احتمال فراوان رسما از باشگاه استقلال جدا خواهد شد تا تصمیم خود برای ادامه فوتبال یا خداحافظی را عملی کند. جباری از باشگاه گسترش فولاد تبریز پیشنهاد دارد. تیمی که سرمربی‌اش فیروز کریمی است و او علاقه بسیاری به این مربی دارد و بارها نیز در مصاحبه‌هایش از این مربی تعریف کرده است.
کد خبر: ۲۱۱۹۲
تیتر 20 - جباری به احتمال فراوان رسما از باشگاه استقلال جدا خواهد شد تا تصمیم خود برای ادامه فوتبال یا خداحافظی را عملی کند. جباری از باشگاه گسترش فولاد تبریز پیشنهاد دارد. تیمی که سرمربی‌اش فیروز کریمی است و او علاقه بسیاری به این مربی دارد و بارها نیز در مصاحبه‌هایش از این مربی تعریف کرده است.

اما چیز دیگری هم هست که شاید شماره 8 باشگاه استقلال را به سمت تبریز بکشاند؛ وجود آندرانیک تیموریان به احتمال فراوان جباری را وسوسه خواهد کرد تا شاید نیم‌فصل دیگر به فوتبال خود ادامه دهد. جباری به دنبال یک پایان خوش است. البته او هنوز تصمیم خود برای خداحافظی از فوتبال را نگرفته و همچنان در حال حساب و کتاب است و می‌خواهد بهترین تصمیم ممکن را بگیرد.

او در این باره هم حرف‌هایی می‌زند که جالب توجه است: «دوست دارم بهترین تصمیم را بگیرم. البته قبل از هر تصمیمی باید تکلیفم با باشگاه استقلال مشخص شود. من هنوز خودم را بازیکن استقلال می‌دانم و به قراردادی که با این باشگاه منعقد کرده‌ام پایبندم. حال ممکن است آنها نظر دیگری داشته باشند اما من حرفه‌ای برخورد می‌کنم و سعی می‌کنم همه کارها را از روی روال قانونی‌اش جلو ببرم.»/فرتاک
برچسب ها: جباری استقلال
ارسال نظرات
موضوعات روز