شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 04
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲
جای خالی شماره 9؛
تیم‌ آبی پر طرفدار برای رفع نیاز اصلی خود، با چالشی جدی روبرو است.
کد خبر: ۲۱۴۴۳
تیتر 20 - آبی‌های تهران به لطف برنامه‌های شفر، نتایج خوبی می‌گیرند و چند هفته‌ای است که بازی‌های خود را قاطعانه به پایان می‌رسانند اما نیاز این تیم در خط حمله همچنان پا برجاست.

داشتن یک مهاجم شش دانگ در نوک پیکان تیم استقلال، نیازی است که حداقل از ابتدای این فصل، حس می‌شد اما خیلی به آن توجه نشد و در عوض، هافبک‌های زیادی جذب تیم شدند تا فقط خط میانی تیم، پر ترافیک شود.

آبی‌ها، می‌توانستند با حفظ کاوه رضایی در تیم و اضافه کردن سجاد شهباززاده، نیاز گلزنی را به خوبی رفع کنند اما سرمربی وقت، نتوانست رضایت رضایی را جلب کند و به جای او نیز، سجاد شهباززاده ناآماده را به کار‌ گرفت‌ تا او هم خیلی زود مصدوم شود و تیم استقلال ‌به بحران بی گلی برسد!

در حال حاضر، کاوه رضایی در بلژیک، گلزنی می‌کند و تیمش را بالا می‌برد اما باشگاه استقلال تهران همچنان به دنبال جذب یک مهاجم است و باید به همین خاطر دست به جیب شود تا یک گلزن خارجی (احتمالا آفریقایی) را به تیم اضافه کند.

از آنجا که برای جذب بازیکن خارجی خوب، باید پول خوب هم پرداخت کرد، باشگاه استقلال حالا (بعد از چند خرید ناموفق در ابتدای فصل) مجبور است بسیار محتاطانه وارد این ماجرا شود تا مهاجم جدید، در آینده طلبکار جدید نباشد و بتوان از او بهترین استفاده را برد. این دردسر استقلال وقتی بیشتر حس می‌شود که بدانیم حضور بازیکن خارجی در ایران، ریسک زیادی دارد و اگر او با شرایط فوتبال ایران‌ جور نشود، هزینه اضافی روی دست باشگاه خواهد بود.

شاید هواداران آبی دوست داشتند که کاوه رضایی در استقلال حفظ می‌شد تا علاوه بر اینکه یک گلزن‌ و گلساز کار آمد، نیاز اصلی تیم را رفع می‌کرد، باشگاه نیز از تحمل این همه دردسر اضافی که برای پیدا کردن و جذب یک‌ مهاجم، معاف می‌شد./برنا
برچسب ها: منصوریان استقلال
ارسال نظرات
موضوعات روز