شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۳
روز گذشته بهترین اتفاق برای هواداران پرسپولیس افتاد و برانکو ایوانکوویچ بعد از مدت‌ها انتظار و چانه زنی قرارداد خودش با باشگاه پرسپولیس را دو سال دیگر تمدید کرد. این خبر باعث آرامش اعصاب هوادران پرسپولیس شد.
کد خبر: ۲۱۹۴۲
تیتر 20 - روز گذشته بهترین اتفاق برای هواداران پرسپولیس افتاد و برانکو ایوانکوویچ بعد از مدت‌ها انتظار و چانه زنی قرارداد خودش با باشگاه پرسپولیس را دو سال دیگر تمدید کرد. این خبر باعث آرامش اعصاب هوادران پرسپولیس شد. به خصوص بعد از اتفاقی که برای طارمی رخ داد و او در میان نارضایتی هواداران به قطر رفت. این دو ماجرا یعنی تمدید قرارداد پروفسور و انتقال طارمی به الغرافه به شکل عجیبی به هم گره خورده‌اند. حالا هم که خبر توافق نکردن طارمی با الغرافه منتشر شده و این مساله می‌تواند دردسر بزرگی را برای پرسپولیس ایجاد کند.

ماجرا از این قرار است که برانکو ایوانکوویچ قرارداد جدیدش را با اطمینان از تسویه حساب قرارداد دو سال گذشته امضا کرده است. در واقع او تا چند روز پیش درصد قابل توجهی از قرارداد گذشته‌اش را از پرسپولیس طلبکار بود. اما در دو هفته گذشته بخش زیادی از این مطالبات پرداخت شد. فقط آپشن‌های سال گذشته مانده بود که پرداخت آن هم منوط به انتقال مهدی طارمی به الغرافه بود. قرار بود ظرف امروز و فردا باشگاه الغرافه مبلغ مورد نظر باشگاه پرسپولیس را به حساب این باشگاه واریز کند. از آنجایی هم که این انتقال قطعی به نظر می‌رسید برانکو دیروز با اطمینان از دریافت مابقی قرارداد سال گذشته‌اش قرارداد جدیدی را با پرسپولیس امضا کرد!‌ غافل از اینکه قرار نیست طارمی با الغرافه به توافق برسد.

حالا مابقی پول برانکو از قرارداد قبلی روی هواست. با عدم توافق طارمی و الغرافه قطعا پولی به حساب واریز نمی‌شود که بخواهند از آن پول برای تسویه حساب قرارداد قبلی برانکو اقدام کنند. البته قرارداد امضا شده و کاری از دست برانکو برنمی‌آید. اما او از این اتفاق عصبانی است و باشگاه باید هرچه سریع‌تر فکری برای حل این مشکل بکند. چرا که این مساله برای برانکو مهم است و اصولا به همین دلیل بود که برانکو پروسه تمدید قرارداد را به تاخیر می‌انداخت.

دوراهی عجیبی است. بازگشت طارمی به پرسپولیس شاید از نظر فنی به سود این تیم باشد. اما اگر مساله مالی برانکو را حل نکند دردسر بزرگی را خواهد ساخت. مگر اینکه مدیران باشگاه از محل دیگری این پول را تهیه کنند و به برانکو بدهند تا صدای اعتراض او را بخوابانند./قرتاک
برچسب ها: طارمی پرسپولیس
ارسال نظرات
موضوعات روز