سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷
شرکت هواوی قیمت گوشی چینی آنر 7X را که به تازگی در ایران رونمایی کرده را 1 میلیون و199هزار تومان اعلام کرد.
کد خبر: ۲۲۰۹۷
گوشی جدید چینی در ایران قیمت خورد!

تیتر20 - برند آنر یکی از زیر مجموعه‌های هواوی به حساب می‌آید که در طول چند سال گذشته سر و صدای زیادی به راه انداخته و توانسته سهم خوبی از بازار گوشی‌های هوشمند در سرتاسر دنیا به دست بیاورد. یکی از جدید محصولات این شرکت آنر ۷X است که جزو محصولات میان‌رده قرار میگیرد و از امکانات هیجان‌انگیزی برخوردار است.

گوشی آنر ۷X به یک صفحه نمایش ۵٫۹۳ اینچی مجهز شده که نزدیک به ۷۷ درصد فضای روی گوشی را شامل شده است. لازم به ذکر است که این صفحه نمایش از نسبت تصور ۱۸:۹ بهره می‌برد و کیفیت ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ پیکسل را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. آنر برای گوشی جدیدش از اندروید ۷ با رابط کاربری EMUI 5.1 را در نظر گرفته شده است. تلفن همراه هوشمند آنر ۷X به تراشه Kirin 659 مجهز شده که یک پردازنده هشت هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Mali-T830 را در خودش قرار داده است. این گوشی ۴ گیگابایت رم دارد و در مدلی با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی در اختیار کاربران قرار میگیرد.  این گوشی به باتری ۳۳۴۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است.

یکی از ویژگی‌های جالب توجه این گوشی دوربین دوتایی است که در پشت گوشی دیده می‌شود. دوربین دوتایی این گوشی از یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد. دوربین دوتایی این گوشی باعث شده که بتوان عکس‌های بوکه ثبت کرد. دوربین جلوی این گوشی هم از یک سنسور ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد که این سنسور هم توانایی عکاسی بوکه را هم دارد. دوربین این گوشی با ویژگی‌های جالبی همراه شده که به طور مثال می‌توان به استیکرهای مختلف برای عکاسی سلفی، حالت عکاسی حرفه‌ای که باعث می‌شود کاربران بتوانند تنظیمات دوربین مانند مقدار ISO و White Balance و … را تغییر دهند.

گوشی آنر ۷X در رنگ‌های طلایی، مشکی و آبی و صورتی راهی بازار خواهد شد.
ارسال نظرات
موضوعات روز