چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 08
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹
اگرچه این رویه در خارج از ایران هرروز نادرتر می‌شود اما برخی افراد خودروهای خود را به مدت 15 سال یا بیشتر نگهداری می‌کنند.
کد خبر: ۲۲۲۵۷
تیتر 20 - به منظور مشخص کردن 10 خودرویی که مالکان 15 سال یا بیشتر نگه می‌دارند، iSeeCars.com بیش از 650 هزار دستگاه خودروی مدل 1981 تا 2002 را که در سال 2017 فروخته شده‌اند تحلیل کرده است. احتمال اینکه هر 10 خودروی حاضر در این لیست برای 15 سال یا بیشتر در اختیار مالکان اولیه باشد حداقل 1.7 برابر بیشتر از سایر مدل‌ها بوده و اساساً لیست پیش رو تحت سلطه یک خودروساز است.

برای آشنایی با این خودروها و آن یک خودروساز با ما همراه باشید!

این خودروها را به راحتی از دست نمی‌دهید!

تویوتا آوالون

11.7 درصد مالکان اولیه آوالون این خودرو را به مدت 15 سال یا بیشتر در اختیار داشته‌اند. این میزان تملک یک خودرو 1.7 برابر بیشتر از حد متوسط نگهداری خودروها بوده و باعث شده آوالون در رتبه دهم لیست ما جا خوش کند.

هوندا CR-V

یکی از دو خودروی هوندا که در لیست حضور دارد CR-V است که 11.9 درصد مالکان اولیه آن 15 سال یا بیشتر با این خودرو زندگی کرده است. همانند آوالون، احتمال اینکه CR-V در اختیار مالکان اولیه به مدت 15 سال یا بیشتر بماند 1.7 برابر بیشتر از حد متوسط است.

تویوتا تاکوما

مالکان تویوتا تاکوما 1.8 برابر بیشتر از میزان متوسط پیکاپ ژاپنی خود را برای 15 سال یا بیش از آن نگه می‌دارند. 12.4 درصد از مالکان اولیه این خودرو به مدت 15 سال یا بیشتر با پیکاپ خود دمخور بوده‌اند.

تویوتا سکویا

بازهم خودروی دیگری از تویوتا در این لیست که البته شاسی‌بلند بوده و 12.8 درصد مالکان اولیه به میزان 15 سال یا بیشتر خودروی سکویا را نگه داشته‌اند. این میزان وفاداری به یک خودرو 1.9 برابر بیشتر از حد متوسط است.

هوندا اودیسه

دیگر محصول هوندا که در لیست حضور دارند مینی ون اودیسه است. iSeeCars.com فهمیده که 12.8 درصد مالکان اودیسه آن را برای 15 سال یا بیشتر در گاراژ خانه پارک می‌کنند که رکوردی مشابه با سکویای رده هفتمی می‌باشد.

تویوتا راو 4

این خودرو یکی از پرفروش‌ترین کراس اوورهای کنونی بوده و 14.3 درصد از مالکان اولیه آن را به مدت 15 سال یا بیشتر نگه می‌دارند. بدین ترتیب احتمال اینکه یک راو 4 به مدت 15 سال یا بیشتر در تملک مالک اصلی باقی بماند 2.1 بار بیشتر از میزان متوسط است.

تویوتا پریوس

تنها خودروی هیبریدی این لیست پریوس است که دیدن آن در لیست شاید سورپرایز کننده باشد زیرا نمونه‌های اولیه پریوس به اندازه مدل‌های کنونی محبوب یا آرام نبوده‌اند؛ اما هنوز هم 15 درصد مالکان اصلی پریوس به مدت 15 سال یا بیشتر با این خودرو همراه بوده‌اند که 2.2 بار بیشتر از حد متوسط است.

تویوتا توندرا

یک پیکاپ دیگر از تویوتا که در لیست حضور دارد توندرا است که با میزان وفاداری 15 ساله یا بیشتر 15.7 درصدی در رده سوم جای گرفته است. این رکورد باعث شده توندرا 2.3 بار بیشتر از حد متوسط در گاراژ مالکان و به مدت 15 سال یا بیشتر باقی بماند.

تویوتا سی نا

در مقایسه با هوندا اودیسه، مالکان بیشتری تصمیم می‌گیرند تویوتا سی نا را به مدت 15 سال یا بیشتر نگه دارند. داده‌ها نشان می‌دهند 17.1 درصد مالکان اصلی سی نا این خودرو را نگه می‌دارند که 2.5 برابر بیشتر از میزان متوسط مشاهده شده است.

تویوتا هایلندر

خب همان‌گونه که مشاهده کردید این لیست کاملاً در قبضه تویوتا بوده و تنها خودرویی که احتمال دارد 2.7 برابر بیشتر از میزان متوسط و به مدت 15 سال یا بیشتر در اختیار مالک اصلی بماند شاسی‌بلند هایلندر است. در کل 18.3 درصد از مالکان اصلی این خودرو دوست داشته‌اند که هایلندر را حداقل به میزان 15 سال در اختیار داشته باشند./اتوگاید
ارسال نظرات
موضوعات روز