شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰
ازآنجا که کمتر از دو ماه به نوروز 97 و آغاز مسافرت ها باقی مانده است، می طلبد که امدادخودرو با مرور تجربه سال های قبل، نسبت به ارایه خدمات متنوع و جدید به مشتریان، برنامه ریزی ویژه ای را انجام دهد، تا سطح رضایتمندی بالا برود.
کد خبر: ۲۲۳۵۹
تحول در ارتباطات امدادخودرو ایران!

تیتر20 - تردیدی وجود ندارد که یکی از رکن های اصلی رضایتمندی مشتریان ایران خودرو، خدمات امدادی این شرکت است که توسط "امدادخودرو ایران" به مشتریان ارائه می شود و به خصوص در ایام تعطیلات طولانی (مانند نوروز) بیشتر به چشم می آید.

امدادخودرو به نوعی بخشی از ویترین آبی های جاده مخصوص به شمار می رود و قوت و ضعف خدمات رسانی به مشتریان در این مجموعه، اثری بزرگ بر میزان رضایتمندی عمومی از گروه ایران خودرو خواهد داشت.

حال ازآنجا که کمتر از دو ماه به نوروز 97 و آغاز مسافرت ها باقی مانده است، می طلبد که امدادخودرو با مرور تجربه سال های قبل، نسبت به ارایه خدمات متنوع و جدید به مشتریان، برنامه ریزی ویژه ای را انجام دهد، تا سطح رضایتمندی بالا برود. 

در این شرایط اما به نظر می رسد یکی از راه های اصلی و اثربخش برای ارائه خدمات مطلوب تر به مشتریان، تقویت کانال روابط عمومی است، به نحوی که تعامل بیشتری با افکار عمومی صورت گرفته و نیازهای آنها بیش از گذشته دیده شود.

به هر حال امدادخودرو ایران چند میلیون مخاطب دارد و برقراری ارتباط و تعامل مناسب با آنها، بدون شک کار سخت و طاقت فرسایی به شمار می رود که تنها از عهده مدیران ارتباطات کارآمد برمی آید.

اتفاقا به تازگی شاهد تغییر در ارتباطات امدادخودرو ایران بودیم، چه آنکه هاشم حکمه یکی از مدیران پیشین روابط عمومی ایران خودرو، به سمت رییس اداره ارتباطات این شرکت انتخاب شد.

با این انتصاب، این امیدواری به وجود آمده که ارتباط و تعامل میان امدادخودرو ایران و مشتریان، افزایش یافته و بیش از گذشته شود.

حکمه پیش تر در روابط عمومی ایران خودرو حضوری نسبتا موفق داشت و رفتن وی به اداره ارتباطات امدادخودرو ایران می تواند منشاء تغییر و تحولاتی مثبت در این زیرمجموعه مهم خودروسازی کشور باشد.
  

ارسال نظرات
موضوعات روز