جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷
صنعت خودرو سازي كشور در چند سال اخير با توجه به تغيير سلايق مشتريان گامي مهمي در افزايش و توسعه محصول برداشته است.
کد خبر: ۲۲۷۰۱
توسعه محصول عاملي کلیدی در جهت دستیابی به رضایت مشتری است

تیتر20 - در چند سال گذشته استقبال مردم از محصولاتي با ظاهري زيبا و امكان رفاهي بالا، صنعت خودرو سازي را به طرف توليد خودروهاي روز دنيا سوق داد و بر همين اساس صنعت خودروكشور با تكيه بر دانش فني متخصصان داخلي  و همكاري با شركت هاي پيشتاز در زمينه طراحي خودرو، توليد محصولاتي مطابق با خواست مشتريان  طراحي و توليد كرده اند.

فرایند توسعه محصول به عنوان عامل کلیدی در جهت تضمین موفقیت فروش خودرو و حضور در بازارهای جهانی با در نظر گرفتن ترکیبی متناسب از مدل های مختلف بر روی یک پلتفرم مشترک با ایجاد خصوصیات هوشمندانه و متمایز در شركت هاي خودرو سازي داخلي  شكل گرفته است.

شركت هاي خودرو ساز داخلي  در توليد خوروهاي  سبك و سنگين محصولات قابل توجه اي با توان داخلي و همكاري مشترك با ساير خودرو سازان صاحب نام  خارجي توليد و به بازار عرضه كرده اند.

خودروسازان داخلي  در زمينه توليد خودرو هاي سبك با استاندارد هاي بين المللي  و امكانات رفاهي روز، محصولات خوبي در مركز تحقيات و نوآوري خود طراحي و در دست ساخت دارند كه پس از تست و آزمايشات اوليه در سال هاي  آينده توليد و به بازار عرضه خواهد كرد.

در بين شركت هاي خودرو ساز داخلي ،گروه سايپا در توسعه سبد محصول توليدات آينده خود ،  معماری مفهومی خودرو به لحاظ ایده مفهومی بدنه، تناسبات و استایل داخلی و خارجی را با توجه به توليدات چند وقت اخير خود به خوبي در نظر گرفته است.

اقتصادي بودن محصولات سايپا در ميان رقباي داخلي و خارجي باعث شده كه  اين شركت  در كشور بخش زيادي از مشتريان را به خود اختصاص دهد، به همين منظور توجه هرچه بيشتر به درخواست هاي مشتريان با انجام نظرسنجي ها در نمايشگاه ها و مراكز خاص از مشتريان ، مي تواند تاثير زيادي در انتخاب و طراحي محصولات شركت هاي خودرو ساز داخلي در راستاي كسب رضايت آنها داشته باشد.

همكاري هاي مشترك خودروسازان مطرح داخلي با  شركت هاي خارجي در زمينه توليد و طراحي  پلتفرم هاي مشترك  ، ايران را درآينده اي نزديك به قطب  صنعت خودروسازي  منطقه بدل خواهد كرد و با توجه به بازار 400 ميليون نفري در همسايگي ايران ، زمينه توليد محصول رقابتي و  صادرات خودرو به كشور هاي منطقه  فراهم است.

شركت هاي خودرو ساز داخلي  در زمينه توسعه محصول سرمايه گذاري خوبي  در مراكز تحقيقات و نوآوري خود انجام داده اند و در سال هاي آتي توليد محصولاتي منحصر به فردي با استفاده از پتانسيل داخلي و همكاري هاي مشترك با شركاي تجاري  در كشور را شاهد خواهيم بود.

گروه سايپا با توليد خودرو اقتصادي و تمام ايراني كوييك اتومات كه به لحاظ امكانات رفاهي و فني از آخرين استاندارهاي روز دنيا بهره مي برد، نشان داد كه توجه به سلايق  مشتريان را در توليدات آتي  خود مد نظر قرار مي دهد.

طراحي و ساخت پلتفرم هاي جديد كه به لحاظ اقتصادي و فني امكان توليد با كيفيت و ارزان را دارا است از سياست هاي وزارت صنعت،معدن و تجارت است تا خودروسازان داخلي  علاوه بر كسب رضايت مشتريان ، سهم بيشري از بازار داخلي و منطقه اي را به خود اختصاص دهند.

دریافت بازخورد مشتری از محصول طراحی شده و ایجاد ساختارهای دانش محور در جهت بهبود طراحی خودرو مطابق با روند جهانی در صنعت خودرو كشور ، بايد همواره به عنوان عاملي کلیدی در جهت دستیابی به رضایت مشتری مد نظر قرار گیرد.

ارسال نظرات
موضوعات روز