شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 04
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۹
C1، اولین گوشی اندرویدی نوکیا می‌شود؟

تیتر20 - نوکیا چند سالی می شود که خط تولید گوشی های خود را متوقف کرده است ولی شایعات مختلفی در این چند سال اطراف نوکیا می چرخید تا اینکه بالاخره چند تصویر از گوشی احتمالی این شرکت برای بازگشت به دنیای فناوری منتشر شد.
به گزارش صبحانه، این کمپانی طی قراردادی که با مایکروسافت بسته بود برای چند سال نمی توانست به صورت جدگانه کار کند اما این قرارداد به زودی تمام می شود و نوکیا می تواند تحت برند خودش اولین گوشی اندرویدی را وارد بازار کند. این می تواند یک شروع دوباره برای کمپانی محبوب سالیان سال پیش باشد.

 

به نظر می رسد طراحی های این گوشی به پایان رسیده و به احتمال فراوان با نام C1 وارد بازار می شود. این گوشی به نظر یک صفحه نمایش خارق العاده دارد که در بدنه ای بسیار باریک قرار گرفته است. برای آنهایی که همیشه درگیر اطلاعات گوشی ها هستند باید بگوییم که C1 پرچمدار نیست ولی یک تلفن همراه با قدرت بالا خواهد بود.

این تلفن همراه صفحه نمایش ۵ اینچی تمام اچ دی با یک پردازنده اینتل اتم خواهد داشت که ۲ گیگابایت رم در آن نهفته شده است. در کنار آن شما می توانید از دو دوربین ۸ و ۵ مگاپیکسلی نیز استفاده کنید. همانطور که می بینید چیز جدید و خارق العاده ای در این گوشی وجود ندارد.

 

تمام آنچه همه را برای دیدن یا حتی خریدن این گوشی ترغیب می کند نام نوکیاست که روی بدنه آن درج شده است و تمام نوستالژی های گذشته را به یاد می آورد. کمپانی که روزی برترین گوشی های همراه را تولید می کرد حالا به دنبال آن است تا در بازار پر تلاطم امروز بار دیگر خود را پیدا کند.

برچسب ها: نوکیا
ارسال نظرات
موضوعات روز