شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۹
تدارک ویژه برای 90 نفر از مشتریان خوش شانس بانک ملی
مدتی است خبر فعالیت بانک ملی ایران، در قالب یک کمپین، برای اعزام تعداد 90 نفر از مخاطبان و مشتریان خود به بازی های جام جهانی رسانه ای شده است.
کد خبر: ۲۳۱۷۶

تدارک ویژه برای 90 نفر از مشتریان خوش شانس بانک ملی


تیتر20 - با نزدیک شدن به بازی های جام جهانی فوتبال در روسیه، شرکت های مختلف تلاش می کنند با راه اندازی و اجرای برنامه های اختصاصی خود از این رویداد بین المللی و مهم ترین تحول ورزشی دنیا، در حد مقدورات، به نفع خود بهره برداری کنند.

شرکت هایی که تیم ملی کشور متبوع شان در این بازی ها حضور دارند، در قیاس با غایبین این رویداد، امکان بهره برداری بیشتری دارند؛ چرا که کشورهایی که تیم هایشان در این بازی ها حضور دارند طبیعتا غالب مردمشان با حساسیت خاصی این رویدادها را دنبال خواهند کرد.

از آن جایی که تیم ملی ایران نیز یکی از حاضرین در بازی های جام جهانی روسیه است و اتفاقا در دوره حاضر از موقعیت بسیار مناسبی هم برخوردار است، شرکت ها و موسسات ایرانی بیشترین تلاش را برای حضور در این صحنه بین الملی به کار می بندند.

در این راستا، مدتی است خبر فعالیت بانک ملی ایران، در قالب یک کمپین، برای اعزام تعداد 90 نفر از مخاطبان و مشتریان خود به بازی های جام جهانی رسانه ای شده است.

دراین برنامه بانک ملی که با همکاری «میر بیزینس بانک» روسیه به مرحله اجرا در می آید 45 نفر از مشترکین بانک ملی ایران می توانند به همراه 45 همراه (هر برنده با یک همراه) به روسیه سفر کرده و به تماشای مسابقات تیم ملی ایران بنشینند.

علاقه مندان برای شرکت در این مسابقه می توانند با چهار روش اعلام شده بخت خود را برای حضور در مسابقات جام جهانی روسیه آزمایش کنند.

روش اول نصب پیام رسان بانکی «بله» و دعوت از دوستان مجازی به این پیام رسان و برخی از فعالیت های جنبی دیگر از جمله انجام حداقل یک عملیات بانکی در طول زمان جشنواره است.

کسانی هم که این پیام رسان را پیش از جشنواره نصب کرده اند، برای کسب امتیاز حداقلی باید آن را به دو نفر از دوستان خود معرفی کنند و در ازای هر نصب یک امتیاز دریافت کنند.

روش دوم حضور در جشنواره «تیم ملی پشتیبان تیم ملی» که از 20 بهمن ماه تا 20 فروردین ماه برگزار می شود، نصب سامانه «بام» بر روی تلفن همراه و دعوت یک نفر به این سامانه است.

روش دیگر شرکت در این جشنواره، افزایش موجودی حساب های قرض الحسنه بانک ملی ایران به میزان 50 هزار تومان از 20 بهمن ماه تا 20 فروردین ماه است.

همراهی بانک ملی ایران در شبکه های اجتماعی و دنبال کردن کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام بانک، روش دیگر شرکت در جشنواره برای حضور در جام جهانی 2018 روسیه است.

ارسال نظرات
موضوعات روز