جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۸
ادامه نیمکت‌نشینی‌های محسن مسلمان هافبک پرسپولیس و حواشی ریز و درشتی که درباره این بازیکن به وجود آمده، باعث شده گمانه‌زنی‌ها از جدایی قطعی مسلمان از پرسپولیس در پایان فصل بگوید‌.
کد خبر: ۲۳۴۹۰
تیتر20 - ادامه نیمکت‌نشینی‌های محسن مسلمان هافبک پرسپولیس و حواشی ریز و درشتی که درباره این بازیکن به وجود آمده، باعث شده گمانه‌زنی‌ها از جدایی قطعی مسلمان از پرسپولیس در پایان فصل بگوید‌.

البته مسلمان و برانکو هر 2 وجود مشکل و اختلاف را تکذیب می‌کنند اما منابع خبری از‌‌ بی‌میلی برانکو به حفظ آقای مهندس و تمایل مسلمان برای ادامه فوتبالش در اصفهان یا خارج از ایران خبر می‌دهند‌.

2 روز پیش بود که روزنامه‌‌ای ورزشی از مذاکرات و توافق اولیه محسن مسلمان و سپاهان خبر داد و حتی مبلغ 2 میلیارد هم برای توافق ذکر شد اما تابش سرپرست باشگاه سپاهان دیروز این خبر را تکذیب کرد و گفت: «شاید در ادامه با خیلی‌ها مذاکره کنیم اما الان مسلمان بازیکن پرسپولیس است و این حرفه‌ای نیست که با بازیکن تیم دیگر صحبت و مذاکره کنیم‌. اگر کسی با بازیکن ما مذاکره می‌کرد، ما هم ناراحت می‌شدیم. بنابراین سعی می‌کنیم که با بازیکنی وارد مذاکره نشویم‌. ممکن است هر بازیکنی مدنظرمان باشد اما مذاکره با محسن مسلمان را تکذیب می‌کنم‌.»

مسئولان باشگاه پرسپولیس هم از مذاکره مسلمان و سپاهان اظهار‌‌ بی‌اطلاعی کردند اما شنیده‌ها حاکی از احتمال بازگشت شماره 77 سرخ‌ها به اصفهان است و اگر توافقی با سپاهان حاصل نشود بهترین پاسور لیگ ایران به احتمال زیاد فوتبالش را در لیگ قطر ادامه خواهد داد، جایی که دوست صمیمی‌اش مهدی طارمی چند هفته‌‌ای است در آن‌جا توپ می‌زند!/خراسان
ارسال نظرات
موضوعات روز