شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۱
استقلال در روزي كه با يك ضربه پنالتي بحث‌برانگيز از العين امارات جلو افتاد و بخت كسب يك پيروزي بسيار مهم را به دست آورد، در نيمه دوم رو به بازي تدافعي آورد و با دريافت گل مساوي، دو امتياز از اندوخته‌اش را از كف داد.
کد خبر: ۲۳۸۶۸
تیتر20 - استقلال در روزي كه با يك ضربه پنالتي بحث‌برانگيز از العين امارات جلو افتاد و بخت كسب يك پيروزي بسيار مهم را به دست آورد، در نيمه دوم رو به بازي تدافعي آورد و با دريافت گل مساوي، دو امتياز از اندوخته‌اش را از كف داد. اين البته اولبن بار نيست كه چنين اتفاقي براي تيم شفر رخ مي‌دهد. استقلال از زمان حضور مربي آلماني پيشرفت فني ملموسي داشته، اما اين انتقاد مهم به آنها وارد است كه در حفظ نتيجه با مشكلات زيادي مواجه هستند. استقلال در بسياري از مسابقات اين فصل پس از جلو افتادن از رقبا به دفاع همه‌جانبه پرداخته كه در اين ميان گاهي موفق به حفظ پيروزي شده و گاهي هم نتيجه را از دست داده است. در واقع توقف خانگي برابر العين، پنجمين پيروزي از دست رفته شاگردان وينفرد شفر از زمان حضور اين مربي آلماني در جمع آبي‌پوشان به شمار مي‌آيد.

استقلال شفر در دو بازي ليگ برتري برابر سايپا و ذوب‌آهن بعد از جلو افتادن از حريف به شكل چشمگيري عقب نشست و از اين بابت لطمه خورد. آنها در بازي با سايپا گل مساوي را خوردند و تازه خوش‌شانس بودند كه نباختند، اما در ديدار با ذوب‌آهن برد را كاملا با باخت عوض كردند. ماجراي از دست دادن پيروزي‌ها اما در سه بازي از چهار بازي آسيايي امسال استقلال تكرار شده است. آنها در اولين مسابقه مرحله گروهي از الريان جلو افتادند، اما خيلي زود بابت عقب‌نشيني شتاب‌زده خودشان تاوان دادند و دو گل دريافت كردند، هر چند در آخرين ثانيه‌ها بار ديگر گل مساوي را به الريان زدند. فرم بازي استقلال برابر الريان در دقايقي كه از اين تيم عقب افتاده بود، به خوبي نشان داد آنها اگر آنطور با عجله سراغ بازي دفاعي نمي‌رفتند، به راحتي شانس شكت دادن تيم قطري را داشتند. استقلال در هر دو بازي رفت و برگشت برابر العين هم پيروزي‌اش را از دست داد كه نشان مي‌دهد ضعف آبي‌ها در اين زمينه ساختاري است.

فراموش نكنيم استقلال تهران بعد از ارايه يك بازي رويايي در نيمه اول داربي كه با به ثمر رساندن گل برتري آنها هم همراه بود، در نيمه دوم بازي با پرسپوليس 45دقيقه فقط زير توپ زد و صرفا با شيوه‌هايي مثل دفاع اتوبوسي و اتلاف وقت در پي حفظ سه امتياز بود. شايد اگر آن روز برانكو تعويض‌هاي بهتري انجام مي‌داد و يا جو استاديوم در حمايت از مسلمان عليه كادرفني نمي‌شد، پرسپوليس هم مي‌توانست گل مساوي را برابر استقلال به ثمر برساند و يك تجربه تلخ ديگر در اين زمينه براي شفر ثبت كند./بانک ورزش
برچسب ها: استقلال شفر
ارسال نظرات
موضوعات روز