جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۹
سرپرست استقلال در خصوص اتفاقات تلخی که در خرمشهر اتفاق افتاد گفت: به بازیکنانی که مدال‌شان گم شده دوباره مدال می‌دهند.
کد خبر: ۲۵۰۱۸
تیتر20 - سرپرست استقلال معتقد است جدال با تیمی که امیر قلعه‌نویی هدایت آن را بر عهده دارد، حاشیه ندارد! نصرا... عبداللهی همچنین تأکید دارد اگر بازی در ورزشگاه دیگری برگزار می‌شد، شاهد اتفاقات تلخی که در خرمشهر رخ داد، نبودیم. دیروز در مورد مسائل مختلف با عمونصی گپ زدیم.

* تصور می‌شد بعد از گل اول زیادتر حمله کنید و گل‌های بیشتری بزنید اما تیم عقب کشید، چرا؟

ببینید بچه‌های ما هر 4، 5 روز یک بار مشغول بازی هستند. از نهم فروردین به بعد این رویه ادامه داشته و همچنان ادامه دارد. طبیعی است بچه‌ها خسته می‌شوند و بدن‌هایشان بعضی اوقات کم می‌آورد. البته بازی در چارچوب جام‌حذفی بود. شما در جام‌حذفی مهم نیست که تیمی را با یک گل ببرید یا به آنها 10 گل بزنید، مهم پیروز شدن، صعود و در نهایت قهرمانی است که خوشبختانه جام به استقلال رسید.

* البته بعد از قهرمانی اتفاقات تلخی افتاد و حتی مدال چند بازیکن به سرقت رفت.

خب وقتی فضا به هم بریزد و نامناسب شود احتمال وقوع هر اتفاقی وجود دارد. بازی که تمام شد خیلی اتفاقات افتاد. مدال‌های بعضی نفرات گم شد و حتی عده‌ای داشتند لباس بازیکنان ما را از تن‌شان درمی‌آوردند. به نظرم باید ورزشگاه دیگری را برای برگزاری این مسابقه مهم در نظر می‌گرفتند. استادیومی که کنترل آن امکان‌پذیرتر باشد. مثلاً شاید اگر در اهواز برگزار می‌شد بهتر بود.

* حالا تکلیف مدال‌های گم شده چه می‌شود؟

قرار شده آقایان دوباره به بچه‌هایی که مدال‌شان گم شده، مدال جدید بدهند تا بابت قهرمانی در این جام برای خود یادگاری داشته باشند. به هر حال زحمت کشیده‌اند و می‌خواهند نشانه‌ای از قهرمانی خود را در منزل نگه دارند.

* بازی با ذوب‌آهن، جدال با تیم امیر قلعه‌نویی شاگرد اسبق شما، مسابقه‌ای حساس و با حاشیه.

نه، جدال با تیم قلعه‌نویی دیگر حاشیه و حساسیت‌های آن‌چنانی ندارد. به لحاظ مسابقه و بحث ماندن در لیگ قهرمانان حساس است ولی حاشیه ندارد چون این‌قدر در این سال‌ها امیر قلعه‌نویی با استقلال بازی کرده که شرایط عادی شده است. البته به لحاظ فنی مسابقه دشواری است. ما همه نفرات‌مان را داریم و فقط تیام مصدوم شده که باید به فکر جانشین برایش باشیم.

* قرارداد شفر تمدید شده. با این تفاسیر فصل آینده تیم را برای قهرمانی می‌بندید؟

قطعاً باید این‌طور باشد. حتماً شفر از روزی که دور جدید تمرینات برای فصل آینده شروع شود تیم را برای قهرمانی می‌بندد اما قطعاً باید ابزار هم در اختیارش باشد. از امکانات سخت‌افزاری نظیر زمین تمرین مناسب گرفته تا بازیکنان مورد نظرش همه چیز باید تمام و کمال مهیا باشد و خوشبختانه مدیران باشگاه هم با شفر همفکر هستند. قهرمانی دشوار است اما کادر فنی و مدیریتی کاملاً با هم در این مورد برای رسیدن به هدف، همفکر و همدل هستند. خواسته‌های کادر فنی اگر برآورده شود قطعاً شانس قهرمانی ما بالاتر می‌رود.

* برسیم به جام ملت‌ها. ما با عراق، ویتنام و یمن همگروه شده‌ایم.

گروه خوبی است. به نظرم در این مرحله مشکلی نخواهیم داشت. همیشه مرحله گروهی برای‌مان آسان است و در مراحل بالاتر کار دشوار می‌شود. این دفعه هم قضیه به همین شکل است.

* عراق چطور؟ برای‌مان دردسرساز نمی‌شود؟

نه، بعید می‌دانم. نمی‌تواند دردسری درست کند. ما در مرحله گروهی مشکلی نداریم و به راحتی صعود خواهیم کرد./خبرورزشی
ارسال نظرات
موضوعات روز