سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 30
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۳
فیفا پاسخ فدراسیون فوتبال را داد
نقل و انتقالات تابستانی نزدیك به یك ماه دیگر آغاز می‌شود و براساس رأی صادره از سوی فیفا، پرسپولیس نمی‌تواند از این پنجره استفاده كند.
کد خبر: ۲۵۲۶۸
تیتر20 - پرسپولیس برای لغو این محرومیت تلاش گسترده‌ای داشته. گرشاسبی، سرپرست باشگاه به طور مستقیم با اینفانتینو در تهران صحبت كرده و وكیل سوئیسی هم شكایتی به دادگاه تجدید نظر ورزش (CAS) ارائه داده است.

در این ‌باره یكی از مدیران فدراسیون فوتبال می‌گوید: «بعید به نظر می‌رسد این پنجره به روی تیم پرسپولیس باز شود. واقعیت این است كه فیفا تیم پرسپولیس را نه به خاطر شكایت باشگاه ریزاسپور بلكه به خاطر تخطی از قوانین، دو پنجره محروم كرده است. اگر رأی صادره فقط به خاطر شكایت باشگاه ریزاسپور بوده با رضایت این باشگاه باید عوض می‌شد. مهدی طارمی و پرسپولیس خطای خود را قبول كرده‌اند. مهدی طارمی به همین خاطر به رأی صادره اعتراضی نكرد و باشگاه پرسپولیس هم در تعامل با باشگاه ریزاسپور از این باشگاه خواست شكایت خود را پس بگیرد. رأی صادره به این خاطر اعمال می‌شود تا درس عبرتی باشد برای هم بازیكنان و باشگاه‌ها كه رعایت قوانین فیفا را برای خود الزامی بدانند.»

فدراسیون فوتبال در این‌باره از فیفا استعلام هم گرفته است. فیفا پاسخ كمیته روابط بین‌الملل را داده و تأكید كرده در رأی صادره علیه این تیم تغییری صورت نگرفته و این تیم حق استفاده از پنجره تابستانی را ندارد.

با این حال پرسپولیس هنوز امیدوار به شكسته شدن این رأی است و در تازه‌ترین بیانیه‌ای كه باشگاه منتشر كرده به این نكته اشاره داشته كه وكیل سوئیسی باشگاه همه تلاش‌های خود را به كار گرفته و خبرهای امید بخشی داده است.

آیا رأی صادره از سوی فیفا شكسته خواهد شد؟ یكی از مدیران فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال می‌گوید: «فیفا رأی صادره را تغییر نخواهد داد. البته باشگاه به دادگاه تجدید نظر ورزش شكایت كرده و این دادگاه می‌تواند رأی را تغییر دهد كه تاكنون این اتفاق رخ نداده است.»/خبرورزشی
ارسال نظرات
موضوعات روز