پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳
کلوپ ماهی گیری تهران، جاذبه گردشگری دیگری در منطقه 22
کلوپ ماهیگیری تهران(بام لند) که یک مجموعه ورزشی و رکوردی است در کنار دریاچه چیتگر واقع شده و علاقه مندان به ورزش ماهیگری می توانند در آن انواع ماهی های کپور، آمور و انواع ماهی‌های آب شیرین مانند اردک ماهی ونظایر آن را شکار کنند.
کد خبر: ۲۵۴۹۸
کلوپ ماهی گیری تهران، جاذبه گردشگری دیگری در منطقه 22 تهران

تیتر20 - در میان جاذبه های مختلفی که در منطقه 22 برای خدمات تفریحی و توریستی در نظر گرفته شده، کلوپ حرفه ای ماهیگیری که اخیرا در مجموعه بام لند راه اندازی شده، یکی از نمونه های نادر به شمار می رود که تقریبا شهر تهران تا زمان حاضر از آن بی بهره بوده است.  

این کلوپ تفریحی که در مرحله اول، برای جذب گردشگران خارجی طراحی شده بود، درحال حاضر علاوه بر جذب گردشگرانی از کشورهایی چون چین، کره جنوبی، اوکراین، روسیه و امثال آن به یکی از مجموعه های جذاب و پرطرفدار برای ایرانی ها و از جمله شهروندان تهرانی تبدیل شده است. 

کلوپ ماهی گیری تهران، جاذبه گردشگری دیگری در منطقه 22 تهران

کلوپ ماهیگیری بام لند که یک مجموعه ورزشی و رکوردی است در کنار دریاچه چیتگر واقع شده و علاقه مندان به ورزش ماهیگری می توانند در آن انواع ماهی های کپور، آمور و انواع ماهی‌های آب شیرین مانند اردک ماهی ونظایر آن را شکار کنند. 

به روشی که در این مجموعه به کار گرفته شده شیوه  «بگیر و رها کن» اطلاق می شود که در تمامی دنیا در راستای حفاظت محیط زیست از آن استفاده می شود و هدف از آن لذت بردن از فرایند جذاب و هیجان انگیز ماهی گیری بدون ضربه زدن به محیط زیست و از بین برده ماهی هاست.

کلوپ ماهی گیری تهران، جاذبه گردشگری دیگری در منطقه 22 تهران

البته ترفند ها و تمهیداتی هم برای آسیب نرسیدن به ماهی ها در فرایند شکار اندیشیده شده، که از آن جمله می توان به استفاده از قلاب های مخصوص پمادها و اسپری‌های ضد قارچ برای جبران آسیب و مداوا اشاره کرد. 

هزینه استفاده از خدمات این کلوپ به صورت 2 پکیج سالانه است که پکیج گلد با قیمت 800 هزار تومان و پکیج دایموند با قیمت 1 میلیون و 200 هزار تومان در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد. این پکیج ها شامل عضویت، پذیرایی و خدمات آموزشی است، البته در هر بار مراجعه، مبلغی هم به‌عنوان ورودی از مراجعان دریافت می‌شود که هزینه آن در فصول مختلف متفاوت است. 

کلوپ ماهی گیری تهران، جاذبه گردشگری دیگری در منطقه 22 تهران

لازم به ذکر است که این خدمات تنها مختص اعضا نیست و تمامی علاقه‌مندان با پرداخت حق ورودی می‌توانند از امکانات مجموعه بهره‌مند شوند؛ اما تجربه ثابت کرده است که برای بهره برداری حداکثری از کلوپ هایی از این دست روش عضویت به مراتب بهتر است. 

به گفته متولیان و مسئولین این پروژه، هزینه راه اندازی و تجهیز آن تاکنون حدود 450 میلیون تومان بوده و نهادهای وابسته به شیلات، شهرداری تهران و مجتمع بام لند از این پروژه حمایت کرده اند. ضمن این که سایر ارگان‌ها مانند محیط زیست از مجموعه بازدید کرده و موافقت خود را اعلام کرده اند. 

ظاهرا مسئولین پروژه در نظر دارند برای توسعه بخش دیگری از ماهیگیری که انتفاع از ماهی های صید شده را شامل می شود، با همکاری اداره شیلات و شهرداری تهران با اضافه کردن ماهی های قزل آلا به دریاچه چیتگر بخش دیگری از طرح را در قالب «بگیر و ببر» راه اندازی کنند. 
کلوپ ماهی گیری تهران، جاذبه گردشگری دیگری در منطقه 22 تهران

به نظر می رسد که با توجه به هم‌جواری این مجموعه با دریاچه خلیج‌فارس و مجتمع بام لند، امکانات فوق موقعیتی خاص دراختیار گردشگران و مهمانان قرار می دهد تا بتواند یک روز دوست‌داشتنی را برای استفاده‌کنندگان رقم بزند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت tehranfishingclub.com مراجعه کنید.

ارسال نظرات
موضوعات روز