جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵
مدیرعامل گروه صنعتی سایپا با بیان اینکه با خروج آمریکا از برجام، سال سختی پیش روی صنعت خودرو است گفت: با این حال من در جایگاه مدیرعامل سایپا به همراه تیمم، اجازه نمی دهیم­ ملت ایران را در بخش خودرو تحقیر کنند.
کد خبر: ۲۵۷۵۰
مدیرعامل سایپا: آمریکایی ها برای متوقف کردن صنعت خودرو ایران برنامه دارند​!

تیتر20 - قاسم جهرودی که در ضیافت افطاری در جمع اهالی رسانه سخن می گفت با بیان اینکه امروز اگر بخواهید هر خودروی پیشرفته ای از پورشه تا مازاراتی را وارد کشور کنید مشمول تحریم های آمریکا نخواهید شد گفت: اما اگر بخواهید قطعات منفصله معمولی ترین خودروها را وارد کنید با شدیدترین تحریم ها و موانع آمریکا مواجه خواهید شد.
وی افزود: این مسئله نشان می دهد صنعت خودرو برای دشمنان ما صنعتی مهم و راهبردی است و برای متوقف ساختن آن برنامه ریزی کرده اند.
مدیرعامل سایپا با اذعان به اینکه ما نافی ­آن نیستیم که در برخی از محصولاتمان کاستی هایی وجود دارد گفت: اما ما در سبد محصولات خود خودروهای با کیفیت هم داریم و تنها یک محصول است که از دید مردم خودروی بی کیفیتی است و آن هم پراید است.
جهرودی با تاکید بر اینکه امسال چه تحریم بشویم و چه نشویم پراید را از رده خارج خواهیم کرد گفت: امیدواریم با خارج شدن پراید از سبد محصولات سایپا 95 درصد از نگاه بدبینانه مردم به نام سایپا رفع شود.
با این حال مدیرعامل سایپا گفت: از رده خارج کردن پراید به معنی توقف تولید آن نیست و ما سالانه حدود 15 هزار دستگاه از این خودرو را فقط برای بازارهای صادراتی مان تولید خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه امسال سال بسیار سختی برای ما است گفت: با توجه به تجربه ای که بانکها و شرکت های خارجی از تحریم های قبلی دارند تحریم های جدید بسیار سخت تر از تحریم های قبلی خواهد بود و در حال حاضر بسیاری از مبادلات بانکی شرکت ما با بانک های خارجی قطع شده است.
جهرودی با بیان اینکه فضای موجود،​­فضای بسیار سختی است تاکید کرد: اما ملت ما ملتی است که چهل سال در این فضا زندگی کرده است و ان شاءالله از این تحریم ها هم سربلند عبور خواهیم کرد.
مدیرعامل سایپا تاکید کرد: ما خودروسازان همه تلاشمان را خواهیم کرد و با بکار گیری تمام راههایی که بلدیم ­­اجازه نمی دهیم ملتمان را عده ای تحقیر کنند.
ارسال نظرات
موضوعات روز