پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 16
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۳
با توجه به مشکلات تیام برای پرداخت ۲۰۰ هزار دلار سهم باشگاه استقلال از جدایی، احتمال باقی ماندن این مهاجم سنگالی در جمع آبی پوشان قوت گرفت.
کد خبر: ۲۶۰۱۷
تیتر20 - با توجه به مشکلات تیام برای پرداخت ۲۰۰ هزار دلار سهم باشگاه استقلال از جدایی، احتمال باقی ماندن این مهاجم سنگالی در جمع آبی پوشان قوت گرفت.
 
مذاکرات مامه بابا تیام و مسئولان استقلال برای رسیدن به توافق همکاری در فصل جدید همچنان ادامه دارد، اما با توجه به بندی که در قرارداد مهاجم سنگالی وجود دارد این بازیکن برای جدایی از استقلال باید رقم ۲۰۰ هزار دلار پرداخت کند.

رقمی که می‌تواند برای تیام بسیار بالا باشد و تهیه این رقم بدون کمک باشگاهی دیگر برای او مقدور نیست و در حال حاضر هم هنوز تیمی برای جذب او پا پیش نگذاشته تا از این منبع پول جدایی از استقلال تامین شود.

شاید برخی باشگاه ها خواهان حضور تیام در تیمشان باشند، اما استقلالی‌ها به راحتی این بازیکن را از دست نمی‌دهند و او را به ماندن در جمع آبی پوشان پایتخت راضی می‌کنند. شایعه شده است که استقلالی ها با تیام با رقم ۸۰۰ هزار دلار به اضافه پاداش توافق کردند، اما این موضوع هنوز تایید نشده است.

تیام در صورت تمایل برای حضور در استقلال طبق برنامه تمرینی وینفرد شفر مانند دیگر بازیکنان به صورت اختصاصی تمرین خواهد کرد و در تاریخ ۴ تیر ماه به تمرینات گروهی اضافه خواهد شد. به نوشته ایلنا، طبق اعلام یکی از نزدیکان تیام، امکان حضور این بازیکن در استقلال زیاد است و شواهد نشان می‌دهد این بازیکن پس از حضور در ایران با استقلال به توافق مالی می رسد
برچسب ها: تیام استقلال شفر
ارسال نظرات
موضوعات روز