دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
ارائه بيمه نامه ترميم پاداش پايان خدمت کارکنان توسط بیمه تجارت نو
امروزه شرکتهای بیمه که یکی از نهادها و زنجیره های مهم مالی در کشور محسوب می شوند هر یک به نوعی در تلاشند تا با ارائه خدمات جدید و متنوع برای استمرار برتری خود نسبت به سایر رقبا در حوزه سرمایه گذاری، در جهت به روزرسانی خدمات و ایجاد مشوق های جدید و جذاب تلاش بیشتری نمایند.
کد خبر: ۲۶۳۵۰
بيمه نامه ترميم پاداش پايان خدمت کارکنان توسط بیمه تجارت نو

تیتر20- در دنیای پررقابت امروزی برای داشتن یک موقعیت مسلط در بازار، ارائه خدمات با کیفیت برتر به مشتریان، امر مهمی است. این موضوع به ویژه در مورد شرکت‌های‌ خدماتی، از جمله صنعت بیمه (که یک اهرم ایجادکننده مزیت رقابتی بادوام است) حائز اهمیت است. 

امروزه شرکتهای بیمه که یکی از نهادها و زنجیره های مهم مالی در کشور محسوب می شوند هر یک به نوعی در تلاشند تا با ارائه خدمات جدید و متنوع برای استمرار برتری خود نسبت به سایر رقبا در حوزه سرمایه گذاری، در جهت به روزرسانی خدمات و ایجاد مشوق های جدید و جذاب تلاش بیشتری نمایند.

یکی از این شرکتها، بیمه تجارت نو است که به تازگی از خدمت جدیدی با نام طرح بيمه نامه ترميم پاداش پايان خدمت کارکنان رونمایی نموده است.

این شرکت در سال گذشته با این نگاه که عموما نگهداری و پرداخت سنوات پایان خدمت کارکنان دغدغه بسیاری از سازمان‌هاست و ممکن است مبلغ محاسبه‌شده در آن زمان چندان مطلوب کارمند بازنشسته مربوط نباشد با اخذ مجوز از بيمه مرکزي جمهوري اسلامي ايران طرح ترميم پاداش پايان خدمت کارکنان را براي کليه کارمنداني که سابقه کار از يک سال تا 25 سال چه در بخش خصوصي و چه در بخش دولتي دارا مي باشند طراحي و ارائه نموده است.

به گفته منا عروجي مدير بيمه هاي اشخاص بيمه تجارت نو بيمه نامه ترميم پاداش پايان خدمت کارکنان با هدف افزايش و ترميم پاداش پايان خدمت کارکنان ادارات، سازمانها و مراکز دولتي و خصوصي طراحي شده که اين بيمه نامه در واقع نوع خاص از بيمه نامه عمر و سرمايه گذاري است.

البته به نظر می رسد که بیمه ترمیم پاداش خدمت کارکنان به نحوی همان بیمه عمر و سرمایه گذاری است که اصولا همه زیر مجموعه ای از طرح بیمه جامع زندگی هستند.

 البته به گفته جواد کاووسی راد، اکچوئر بیمه تجارت نو یکی از تفاوت های اصلی این بیمه نامه با سایر مدل های بیمه عمر و سرمایه گذاری این است که با توجه به قالب گروهی آن در هزینه های سربار این بیمه نامه تخفیفاتی ارائه شده تا بیمه گذار به مبلغ هدف سرمایه گذاری مورد نظر به صورت سود تضمینی دست یابد. 

البته این بیمه نامه علاوه بر اینکه در قالب گروهی برای افراد یک سازمان ارائه می شود، هر فرد به صورت جداگانه نیز می تواند با خريد اين بيمه نامه ،علاوه بر پاداش دريافتي از سازمان مطبوع خود، در پايان دوره بيمه اي از مزاياي معادل 30 برابر آخرين حقوق دريافتي به انضمام سود مشارکت در منافع و پوشش هاي بيمه اي ازجمله پوشش فوت به علت حادثه، پوشش نقص عضو دائم و جزئي ناشي از حادثه و ... بهره مند گردد.

البته مبنای حقوق دریافتی که فرد اعلام می کند فیش حقوقی، حکم کارگزینی و مستندات حقوق در سامانه تامین اجتماعی یا صندوق بازنشستگی فرد است  که با توجه به اینکه بیمه نامه سنوات غالبا به صورت گروهی و از سوی یک سازمان برای کارکنان خود تهیه می شود، مبنا لیست حقوق اعلامی از سوی سازمان خواهد بود.

به گفته کاووسی مدیر اکچوئر بیمه تجارت نو با توجه به اینکه طرح ترمیم پاداش خدمت کارکنان در زمستان 96 رونمایی شده استقبال خوبی از این طرح از سوی سازمانهای مختلف صورت گرفته است و تاکنون چندین سازمان بزرگ علاوه بر شرکتهای متعدد متوسط و کوچک، جزو خریداران این بیمه نامه بوده اند.

به گفته مدیران بیمه تجارت نو، اين بيمه نامه مناسب کارکناني مي باشد که سنوات آنان هرساله از طريق دستگاه مربوطه تسويه ميگردد. اين کارکنان مي توانند بيمه نامه ترميم پاداش پايان خدمت را به حق بيمه اي که معادل همان سنوات دريافتي سالانه مي باشد خريداري و از مزاياي آن در آينده بهره ببرند.




 
 
.

ارسال نظرات
موضوعات روز