سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 14
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲
"تیتر20" بررسی می کند؛
یکی از فرهنگ هایی که در کشور ما رواج نیافته و باید مردم درباره آن تجدید نظر کنند بیمه است.
کد خبر: ۲۶۶۸۱
رهایی از روند اداری طولانی برای دریافت بیمه نامه

تیتر20 - یکی از فرهنگ هایی که در کشور ما رواج نیافته و باید مردم درباره آن تجدید نظر کنند بیمه است. 

تجربه ثابت کرده ما ایرانیان حتی اگر صاحب کسب و کاری هم باشیم تا زمانی که مجبور نشویم از پوشش های بیمه ای استفاده نمی کنیم، نمونه آن هتلداران کشور است، تعزیرات، شهرداری ها و سازمان های مختلف هتلداران را تحت فشار می گذارند که هتل رابیمه کنند با اینهمه به بهانه های مختلف بسیاری از پوشش های بیمه ای را استفاده نمی کنند و در زمان حادثه دچار دردسر می شوند.

 در زمان مسافرت نیز ما ایرانی ها به دلیل قوانین و اخذ ویزا اقدام به خرید بیمه سفر می کنیم اما در طول سفر همواره خدا را از این بابت شکر می کنیم که بیمه داریم در غیر این صورت هزینه های درمانی و حوادث سرسام آور می شد و حتی شاید از عهده پرداخت آنها بر نمی آمدیم. 

بیمه منزل را که به کل فراموش کرده ایم و وسایل خانه هم که هیچ. یکی از نمونه های بارز خسارت در زمان حوادث و ضررهای ناشی از نبود بیمه، حادثه ساختمان پلاسکو بود، در زمان آتش سوزی مشخص شد که بسیاری از مغازه ها بیمه نبوده اند و بابت  سرمایه ای که دود شد و به هوا رفت هیچ خسارتی دریافت نمی کنند. به طور کلی ما در انجام فعالیت های اداری تنبل هستیم و حق هم داریم. 

در ایران بسیاری از فعالیت های اداری بسیار بیشتر از دیگر کشورها طول می کشد، کاغذبازی هایی که در تمام دنیا منسوخ شده اند، سیستم اتوماسیون اداری نامناسب و هزاران مشکل دیگر. اما اکنون استارتاپ ها و نرم افزارهای آنلاین این مشکل را تا حدود زیادی رفع کرده اند.

 دیگر نیازی نیست برای خریداری بیمه سفر به آن سر شهر بروید و یا برای بیمه شخص ثالث مدت طولانی منتظر بمانید. با نصب یک نرم افزار و ثبت تقاضای خود می توانید به راحتی بیمه مورد نظر را خریداری کنید، در این شرایط و با ساده تر شدن روند اداری شاید به فکر بیفتید که از پوشش های مختلف بیمه برای منزل، فرزندان، وسایل و کسب و کار خود استفاده کنید و در صورت بروز حادثه متحمل خسارت های بی شمار نشوید. هرچه باشد حادثه خبر نمی کند. 

به همین منظور بیمیتو، استارتاپ تخصصی عرضه کننده انواع خدمات بیمه، پوشش های مختلف بیمه ای را در اختیار متقاضیان قرار داده و حتی دفترچه بیمه شما را تعویض می کند.

این استارتاپ که از سال گذشته آغاز به کار کرده به صورت حرفه ای و با هماهنگی نهادهای مختلف بیمه ای مانند سازمان تامین اجتماعی به راحتی بیمه مورد نیاز را در اختیار علاقمندان قرار می دهد و از اتلاف وقت به ویژه در شهرهایی مانند تهران که ترافیک و آلودگی هوا امان شهروندان را بریده به داد آنها می رسد.

 به نظر می رسد دیجیتالی شدن و مدرنیزه شدن زندگی آنقدرها هم اتفاق بدی نباشد و می تواند مزایایی مانند جلوگیری از اتلاف وقت و خستگی بی جهت را به همراه داشته باشد. اگر سری به این استارتاپ موفق بزنید متوجه خواهید شد که با استفاده از آن از کارهای اداری حوصله سربری مانند بیمه راحت شده اید. 

ارسال نظرات
موضوعات روز