شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳
امین محمدی، مدیر بیمه های عمر انفرادی و درمان مسافرتی بیمه پارسیان در گفت و گو با تیتر 20 :
طرح اعطای سهام شرکت بیمه پارسیان به دارندگان بیمه های عمر و سرمایه گذاری، امکان برخورداری از سبدهای سرمایه گذاری متنوع و کاهش ریسک های مالی موجود را فراهم می نماید
کد خبر: ۲۶۷۲۸
امین محمدی، مدیر بیمه های عمر انفرادی و درمان مسافرتی بیمه پارسیان در گفت و گو با تیتر 20 :

تیتر 20 - این روزها موضوع چند و چون بیمه عمر و تضامین و منافع آن برای بسیاری از مردم موضوعی برای سوال و جستجو در منابع خبری شده است.

این شاخه از بیمه که البته در کشور ما از ضریب نفوذ پائینی برخوردار است، در کشورهای توسعه یافته به عنوان امری کاملا بدیهی و مسلم است که می‌توان با آینده‌نگری در دوران جوانی و با هر درآمدی هر چند اندک به فکر اندوخته برای آینده و ایجاد یک عمر مطمئن بود.

در همین راستا شرکت های مختلف بیمه با طرح های متنوع به دنبال افزایش ضریب نفوذ این نوع از بیمه در کشور و به دنبال آن افزایش سهم خود ازاین بازار هستند.

 بیمه پارسیان نیز به تازگی خدمت جدیدی را به بیمه گذاران عمر و سرمایه گذاری خود ارائه کرده با عنوان واگذاری سهام به این دسته از بیمه گذاران که در همین رابطه امین محمدی، مدیر بیمه های عمر و سرمایه گذاری بیمه پارسیان به خبرنگار تیتر20 گفت:

«طرح اعطای سهام شرکت بیمه پارسیان به دارندگان بیمه های عمر و سرمایه گذاری، امکان برخورداری از سبدهای سرمایه گذاری متنوع و کاهش ریسک های مالی موجود را فراهم می نماید» 

مدیر بیمه های عمر انفرادی و درمان مسافرتی بیمه پارسیان تصریح کرد: طرح اعطای سهام به دارندگان بیمه های عمر و سرمایه گذاری با توجه به استقبال بیمه گذاران در سال گذشته، مجددا در سال 97 نیز ارائه گردیده است.

این طرح که به مناسبت سالروز تاسیس شرکت بیمه پارسیان و از تاریخ 28 اردیبهشت سال جاری با هدف ارائه خدمات متمایز، ایجاد وفاداری و حس تعلق در بیمه گذاران بیمه نامه های عمر و سرمایه گذاری اجرا شده است تاکنون با استقبال خوبی از سوی مشتریان مواجه بوده است.

محمدی افزود: با توجه به اینکه خریداران بیمه های عمر و سرمایه گذاری عمدتا با هدف تامین امنیت خاطر و تشکیل سرمایه مطمئن و مناسب اقدام به خرید بیمه عمر می کنند، شرکت بیمه پارسیان با ارائه طرح های متنوع بیمه ای، ضمن ارتقای سطح مطلوبیت در اذهان بیمه گذاران، سعی کرده تا ارزش افزوده بالاتری برای بیمه گذاران ایجاد نماید. از جمله این طرح های با کیفیت ارائه شده، طرح اعطای سهام به دارندگان بیمه عمر و سرمایه گذاری است. 

در واقع مشتریان مهمترین سرمایه سازمان های خدماتی به شمار می آیند. لذا سهیم نمودن این افراد به عنوان صاحبان بخشی از سهام شرکت، ضمن القای حس مالکیت و تعهد مشترک، امکان برخورداری و بهره مندی از سبدهای سرمایه گذاری متنوع و کاهش ریسک های مالی موجود را فراهم می نماید.

پروسه خرید و فروش سهام تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار انجام می پذیرد

امین محمدی با اعلام اینکه شرکت بیمه پارسیان پس از بررسی شرایط احراز بیمه گذاران و تعیین سهام متعلقه، اسامی بیمه گذاران واجد شرایط را به شرکت کارگزاری پارسیان اعلام می نماید، تاکید کرد: پروسه خرید و فروش سهام مستقیما از طریق شرکت کارگزاری پارسیان و تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار انجام می پذیرد.

کاهش ریسک مالی در این طرح، در جلب اعتماد عمومی موثر است

اگر چه بانک ها و بیمه ها در حال حاضر از نظر عموم مردم مجموعه های قابل اعتماد و از نظر سودآوری در سالهای اخیر مجموعه های موفقی نبوده اند، اما مسئولان بیمه پارسیان اعتقاد دارند که این طرح با کاهش ریسک سرمایه گذاری، می تواند اعتماد عمومی را در حوزه خدمات بیمه ای جلب نماید. 

به گفته مدیر بیمه های عمر انفرادی و درمان مسافرتی بیمه پارسیان، این طرح صرفا یک طرح یک جانبه و صرفا به منظور فروش بیمه عمر پارسیان نبوده و هدف ارتقای سطح فرهنگ مالی بیمه گذاران در اتباط با نهادهای مالی، سهام و بورس نیز مدنظر بوده است.

به گفته این مقام مسئول شرایط فعلی اقتصادی و شرایط تورمی امروز  قاتل بیمه های عمر و سرمایه گذاری است، اما بیمه پارسیان تلاش کرده تا با ارائه یک بسته کامل به بیمه گذاران پاسخگوی نیاز مشتریان باشد و بیمه گذار نیز ضمن برخورداری از پوشش های متنوع بیمه ای، مزایای مکمل بازنشستگی و منافع بیمه نامه از قبیل (وام، برداشت از اندوخته، ارزش بازخریدی و...)، خدمت افزوده ای نیز دریافت کرده و وارد دنیای بورس و معاملات سهام شوند.

ارائه سهام به بیمه گذاران دارای حق بیمه معوق تعلق نمی گیرد

این مقام مسئول در بیمه پارسیان با اشاره به اینکه ارائه سهام به بیمه گذاران دارای حق بیمه معوق تعلق نمی گیرد، گفت: در طرح اعطای سهام به دارندگان بیمه عمر و سرمایه گذاری، بیمه گذارانی که از تاریخ 28/02/97 لغایت 08/06/97 اقدام به خرید بیمه نامه نموده اند و مبلغ حق بیمه پرداختی ایشان در طی مدت طرح به 10 میلیون ریال برسد، حداکثر 1000 سهم از سهام شرکت بیمه پارسیان تخصیص می یابد.
همچنین این سهام کاملا آزاد بوده و قابلیت هر نوع معامله در بازار بورس را دارا است و ضمنا بیمه‌گذارانی هم که به جمع سهامداران بیمه پارسیان می‌پیوندند در صورت نگهداری سهام می‌توانند از سود سالانه آن بهره‌مند شوند

تا کنون مشتریان استقبال خوبی از طرح واگذاری سهام به خریداران بیمه عمر داشته اند
 محمدی در پایان خاطر نشان کرد: «با توجه به اجرای طرح اعطای سهام به دارندگان بیمه های عمر و سرمایه گذاری در سال 1396، میانگین حق بیمه پرداختی به ازای هر بیمه نامه قریب به 15 میلیون ريال بوده است، که در قیاس با صنعت بیمه کشور و شرکت بیمه پارسیان از سطح مطلوب و باکیفیت تری برخوردار می باشد. همچنین این روند در سال جدید نیز کماکان ادامه دارد و بررسی های ما نشان از این دارد که مشتریان بیمه پارسیان استقبال خوبی از این طرح داشته اند و تاثیر آن قطعا مثبت بوده است.»

ارسال نظرات
موضوعات روز