پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 09
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳
توسط تنی چند از هنرمندان دیوار جدار صوتی مترو خزانه دستخوش تغییراتی چشم گیر و زیبا شد
کد خبر: ۲۷۳۴۵
دیوار جدار صوتی مترو خزانه دستخوش تغییرات چشم گیر شد!

تیتر20 - در این روزهای طاقت فرسای گرم، در هیاهوی یکی از محله های جنوب شهرتهران بزرگ، میان همه دغدغه های زندگی؛ تنی چند از هنرمندان دست به کاری قابل توجه زدند  دیوار جدار صوتی مترو خزانه دستخوش تغییراتی چشم گیر و زیبا شد.

اولین طرحی که توجه همگان معطوف آن می شود، طرح اسب و قطار می باشد . ایده ی این طرح از مکان مورد نظر(ایستگاه مترو خزانه و خط راه آهن سراسری)  و اولین وسیله حمل و نقل و مسافرت که اسب و گاری و کالسکه می باشد گرفته شده است .

طرحی که در عین سادگی و زیبایی کاملا مفهوم این ارتباط وسایل سفر را می رساند. خطوطی که اتصال دهنده المان های موجود و در عین حال راهنمای چشم عابران برای رسیدن به طرح بعدی است . رنگ های شاد و زنده که روی دیواره سیمانی این جداره درخشش چشم نوازی ایجاد می کنند . 
دیوار جدار صوتی مترو خزانه دستخوش تغییرات چشم گیر شد!

این طرح با شوک بصری که در ابتدای کار اسب های قرمزرنگ ایجاد می کنند ، ناخداگاه بیننده را ترغیب به تعقیب خطوط کرده و با راهنمایی ذهن او، فرد را به انتهای مسیر و دیدن ادامه دیوارنگاره  دعوت می کند.

این دیوارنگاره ی زیبا و چشم نواز، اثری است از شهریار آریافر هنرمند با سابقه ی هنرهای شهری که سالهاست در کنار تدریس در دانشگاه های معتبرتهران از جمله دانشگاه هنر، دانشگاه سوره و ... هرسال با طرح های مفهومی و در عین حال چشم نواز  در نقاط مختلف تهران، کمر همت به زیباتر شدن دیوارهای این شهر خاکستری بسته است .

دیوار جدار صوتی مترو خزانه دستخوش تغییرات چشم گیر شد!





ارسال نظرات
موضوعات روز