دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۱
مدیریت شعب استانهای فارس، بوشهر و کهکیلویه و بویراحمد بانک ایران زمین:
پیاده سازی بانکداری دیجیتال در بانک ایران زمین با تغییر زیر ساختها و استفاده از تکنولوژی های نو، تا سال 1400 تحقق خواهد یافت.
کد خبر: ۲۷۵۲۳
تحقق شعار مشتری مداری به معنای واقعی در بانکداری دیجیتال

تیتر20 - مدیریت شعب استانهای فارس، بوشهر و کهکیلویه و بویر احمد بانک ایران زمین در گردهمایی روسای شعب این مدیریت با اشاره به چشم انداز بانکداری دیجیتال در این بانک گفت: پیاده سازی بانکداری دیجیتال در بانک ایران زمین با تغییر زیر ساختها و استفاده از تکنولوژی های نو،  تا سال 1400 تحقق خواهد یافت. 

حسن شاهی مدیر شعب استانهای فارس، بوشهر و کهکیلویه و بویر احمد چشم انداز  1400 این بانک را حرکت به سمت بانکداری دیجیتال عنوان کرد و گفت: امروز به لطف همت و تلاش مدیران عالی،  حرکت به سمت بانکداری دیجیتال آغاز و با تغییر زیر ساختها و استفاده از تکنولوژی های نو،  این امر تا سال 1400 به طور کامل محقق خواهد شد.

وی در ادامه به وظایف نیروی انسانی در راستای تحقق بانکداری دیجیتال پرداخت و گفت: اولین گام در این زمینه،  ارتقا دانش همکاران خواهد بود. 

وی همچنین به تفاوت بانکداری الکترونیک و بانکداری دیجیتال اشاره کرد و اظهار داشت: در بانکداری الکترونیک بانک خدمات ارائه میدهد و مشتری استفاده می کند. اما در بانکداری دیجیتال،  علاوه بر مشتری و بانک، تکنولوژی، فین تک ها، شرکت های دانش بنیان و...  وجود دارند. در بانکداری دیجیتال خدمات بانکی به سمت خواسته‌های مشتری پیش خواهد رفت. 

حسن شاهی با اشاره به همراه بانک ایران زمین افزود: این اپلیکیشن از استاندارد های بسیار بالایی برخوردار است و تاکنون از طرف مشتریان بسیار مورد توجه قرار گرفته است. 

در پایان این جلسه که به منظور انتقال مسائل مطرح شده در جلسه سراسری مدیران برگزار شده بود از همکاران خواست جهت تولید نوآوری و خدمت، ایده های خود را به مدیریت شعب ارسال، تا  گروهی متخصص از اساتید دانشگاهی،  این ایده ها را بررسی و تبدیل به خدمت کنند. / روابط عمومی بانک ایران زمین
ارسال نظرات
موضوعات روز