سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 30
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰
بانک ایران زمین از پویش «من هم یک جنگلبانم» حمایت می کند.
کد خبر: ۲۷۵۵۷
بانک ایران زمین از پویش «من هم یک جنگلبانم» حمایت می کند.

تیتر20 - در سال های اخیر با توجه به گستره فعالیت بانک ها، این بخش از بنگاههای اقتصادی در سطح اجتماعی به الگوهایی برای ایفای نقش های اجتماعی نیز بدل شده اند و در بسیاری از شاخص های زندگی اجتماعی با در اختیار داشتن ابزارها و امکانات مناسب می توانند نقش بسیار مهمی در اصلاح و گسترش آداب مناسب اجتماعی، فرهنگی و زیست محیطی ایفا نمایند.

 اگرچه امروز بانک ها نیز به تبعیت از شرایط اقتصادی جامعه همواره با مشکلات و نوسانات بازار مواجه هستند و اما در عین حال موظفند در عرصه های اجتماعی نیز به طور مسئولانه به ایفای نقش بپردازند.

بانک‌های کشور طی سال های گذشته در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود، طرح‌های غیراقتصادی و غیرانتفاعی را در حوزه‌های مختلف به ویژه حوزه سلامت و آموزش و پرورش طراحی و اجرا کرده‌اند.

بانک ایران زمین نیز با توجه به اهمیت این موضوع و البته با رویکرد ویژه به حوزه محیط زیست به تازگی حمایت از کمپین #من –یک-جنگلبانم را در فضای مجازی در دستورکار دارد . در این خصوص گپ و گفتی داشته ایم با سیدمحمدحسین استاد، مدیر روابط عمومی بانک ایران زمین که در ادامه می خوانید: 

لطفا بفرمایید رویکرد بانک در بحث حمایت از محیط زیست چیست و تا کنون چه فعالیتهایی در این خصوص انجام شده است؟ 
بانک ها‌ به عنوان سازمانهای مردم نهاد همواره سعی کرده‌اند نسبت به دغدغه‌های اجتماعی و به نوعی آنچه جامعه به آن حساس است واکنش نشان داده و رسالت خود را به انجام برسانند. 

بانک ایران زمین از حدود سه سال گذشته به عنوان یک بانک دغدغه‌مند سعی کرد با شناخت صحیح از مشکلات و معضلات اجتماعی ،حوزه محیط زیست را به عنوان مسئولیت اجتماعی خود انتخاب کند و با راه اندازی کمپین‌های زیست محیطی، همراهی با سازمان‌هایی که در این حوزه مسئولیت اجرایی دارند و همچنین تشکل‌های مردمی وظیفه خود را ایفا کند. 

راه اندازی کمپین پاکسازی محیط زیست با نام «همین یک زمین»، جمعه‌های بدون پلاستیک، حمایت از جشنواره یحیی، حمایت از سرود جنگل تشنه، حمایت از اولین دوره برگزاری جشنواره بین المللی جنگلبانان، پاکسازی حدود 30 نقطه از کشور به همت کارکنان بانک ایران زمین، راه اندازی جشنواره نه به پلاستیک، حمایت از تشکل های مردمی، ساخت تیزرها و برنامه‌های محیط زیستی، راه اندازی مسابقه عکاسی و ... فقط بخش کوچکی از فعالیت بانک ایران زمین در سه سال گذشته است. 

بانک در این کمپین جدید با عنوان «من هم یک جنگلبانم» چه چیزی را دنبال میکند و چه اهدافی دارد؟ 
در حقیقت پویش من هم یک جنگلبانم به پاس فداکاری‌ها و رشادت های مردان بی ادعایی که روز و شب خود را برای حفاظت از عرصه‌های جنگلی کشور گذاشته‌اند برگزار می‌شود.

 بانک ایران زمین در راستای رسالت خود در حمایت از جشنواره‌ها و پویش‌های محیط زیستی و با هدف آگاه سازی مخاطبین به حفظ و حراست از این میراث بزرگ و افرادی که در حفاظت از آن عاشقانه از جان و مال خود گذشته‌اند، برای دو سال پیاپی از این پویش حمایت کرده است. 

این جشنواره در چهار بخش اصلی انتخاب جنگلبان نمونه، جنگلبان افتخاری، من و بابای جنگلبانم و عشق و افتخار برگزار می‌شود. همزمان با برگزاری این جشنواره نمایشگاهی نیز برگزار می‌شود که بانک ایران زمین با همراهی یکی از موسسات فعال در حوزه محیط زیست به نام باران مهر حضور خواهد داشت.

در پایان لازم به توضیح است که علاقه مندان به شرکت در این پویش می توانند جمله «من هم یک جنگلبانم» را در قالب یک ویدیوی حداکثر 10 ثانیه ای و در حالت سلفی گرفته و با همین هشتگ در فضای مجازی منتشر نمایند.

سپس این ویدیو را برای شماره 0903644392 از طریق پیام رسان سروش و یا واتساپ ارسال کنید تا با نام شما در وب سایت "جشنواره ملی روز جنگلبانان" به اشتراک گذاشته شود.

ارسال نظرات
موضوعات روز