يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴
درحاشیه فروش بلیت بازی پدیده مشهد و پرسپولیس توسط موسسه اعتباری ملل
فروش بلیت فوتبال توسط موسسه اعتباری ملل؛ خوب بد زشت؟!

تیتر20 - این اولین بار نیست که بلیت فروشی یک مسابقه ورزشی به طور کامل از سوی یک موسسه اعتباری انجام می‌شود تا بانک‌ها در کنار امور بانکی خود بلیت‌فروشی را هم تجربه کرده باشند.

پیش از این نیز بلیت فروشی در مسابقات فوتبال از جمله دربی 85 بین دو تیم مطرح استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران از طریق موسسه مالی و اعتباری کوثر انجام شد که البته حرف و حدیث های بسیاری را به همراه داشت.

حال به نقل از روابط عمومی موسسه ملل بليت بازي پديده مشهد و پرسپوليس تهران اعلام شده كه قرار است در تاريخ ٤ مرداد ماه در ورزشگاه امام رضا (ع) اين شهر برگزار گردد، نیز در شعب منتخب اين موسسه به فروش خواهد رسيد.

اقدامی که در واکنش به آن باید پرسید در شرایطی که بانکداری الکترونیک و دیجیتال بر بستر اینترنت تقریبا به اصلی غیر قابل چشم پوشی در صنعت بانکداری تبدیل شده و ضریب نفوذ بسیار بالایی را در ایران نیز کسب کرده، موسسه ملل با امکانات و خدمات خوبی که دارد چه لزومی برای حضور فیزیکی هواداران برای تهیه بلیت در شعب می باشد؟ 

در تجربه سنوات پیشین موسسه اعتباری کوثر اغلب متقاضیان بلیت از کندی فرآیند تهیه بلیت و نیز الزام برخی از شعب جهت افتتاح حساب به عنوان پیش نیاز تهیه بلیت گله مند بودند حال باید دید این بار موسسه ملل چه عملکردی در این زمینه خواهد داشت؟

در حال حاضر شرایط برای بانک ها و موسات اقتصادی به نحوی است که باید این نهاد های اقتصادی ضمن گذار از بحران های پیچیده بین المللی در مسایل و پیچیدگی های اقتصادی داخلی نیز به نحو هوشمندانه ای عمل نمایند تا ضمن حفظ منافع سپرده گذاران و سهامداران خرد و بزرگ، در زمینه کسب اعتبار و تثبیت جایگاه برند و نشان خود نیز با دقت و تیزبین حرکت کنند.

در شرایطی که هر اقدامی برای یک موسسه مالی در شرایط فعلی مصداق راه رفتن بر لبه تیغ است و باید عملکردی ارائه شود که مورد هجمه و انتقاد واقع نشود، باید دید موسسه ملل با چه رویکرد و برنامه ریزی ای وارد این حوزه شده و امیدوار بود تا مثل تجربه های پیشین با سیل انتقادات و نارضایتی از سوی مخاطبان مواجه نشود.

حضور فیزیکی طرفداران فوتبال برای تهیه بلیت به شعب در ساعات کاری و در هنگامی که مشتریان دیگر برای ارائه دریافت خدمات بانکی به شعب مراجعه نموده اند و قطعا شلوغی و ازدحام حاصل از این موضوع، چالشی است که باید دید ملل چگونه از آن عبور خواهد کرد.

اینکه موسسه ملل در قبال این ارائه بلیت آیا همچون گذشته الزامی برای افتتاح حساب یا جذب غیراختیاری مشتریان دارد یا خیر، پرسش دیگری است که باید منتظر پاسخ آن بود.

در انتها ای کاش یک بار مسئولان و نهادهای ذیربط به طور شفاف به این پرسش پاسخ دهند که موسسات مالی و بانکها در کجای فوتبال قرار دارند و واگذاری فروش بلیت به این دسته از نهادها چه توجیحی می تواند داشته باشد؟

ارسال نظرات
موضوعات روز