شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷
شهره آقابابایی،مدیر پروژه پات در گفت و گو با تیتر 20 عنوان کرد:
از تیرماه سال گذشته هر ماه معمولا یک یا دو سرویس ارزشمند برای کاربران مان ایجاد کردیم که مقبولیت استفاده از این محصول برایشان بالا برود.
کد خبر: ۲۷۸۲۰
اپلیکیشن پات بیش از دومیلون کاربر دارد

تیتر 20-  شهره آقابابایی، مدیر پروژه پات و قائم مقام معاونت فناوری اطلاعات شرکت ایران کیش در مصاحبه اختصاصی با تیتر 20 ضمن برشمردن امکانات و سرویس های متعدد اپلیکیشن پرداخت، اظهار داشت: ما از سال گذشته که تمرکز زیادی روی این اپلیکیشن به عنوان یکی از محصولات استراتژیک شرکت داشتیم تلاش کردیم تا به طور مستمر سرویس های با ارزش تری برای کاربران فراهم کنیم تا آنها بتوانند با این اپلیکیشن  ارتباط بهتری برقرار نمایند و اپلیکیشن پات برایشان مفید باشد و اساسا این یکی از رویکردهای ماست که دایما این اپلیکیشن را توسعه دهیم و سرویس های جدیدتر و به روزتری برای کاربران ایجاد کنیم.

وی افزود: از تیرماه سال گذشته ما این خط مشی را دنبال کردیم و هر ماه معمولا یک یا دو سرویس ارزشمند برای کاربران مان ایجاد کردیم که مقبولیت استفاده از این محصول برایشان بالا برود. هم برای کاربران عادی پات و هم برای سایر مشتریان ایران کیش اعم از پذیرندگان بانک ها و سایرنهادها که موفقیتهایی نیز در این مسیر به دست آوردیم و با سرعت خوبی نیز به پیش می رویم.

آقابابایی افزود: طی هفته های اخیر ما چند ویژگی و آپشن جدید را روی پات ایجاد کردیم که بتوانیم این به روز بودن و این خدمت رسانی بهتر را فراهم نماییم از جمله راه اندازی امکان خرید بلیت مسافربری رجا به صورت مستقیم از خود شرکت رجا و نیز امکان خرید انواع بیمه نامه هایی که نیاز به بازدید حضوری ندارد و از طریق پات در چند ثانیه کاربران می توانند محصول بیمه ای خود را تهیه کنند.

مدیر پروژه پات به سرویس جدید این اپلیکیشن یعنی پرداخت مبتنی بر QR CODE نیز اشاره کرده و گفت: در حال حاضر ممکن است وقتی افراد برای خرید مراجعه می کنند سهوا کارت بانکی همراه نداشته باشند ولی این امکان در پات فراهم شده که با اسکن QR CODEپذیرنده و درج مبلغ، تراکنش خود را از طریق پات و منوی پرداخت انجام دهند و رسید خود را از پوز دریافت کنند.

شهره آقابابایی تصریح کرد: با وجود اینکه تمام فرآیند در اپلیکیشن انجام می شود ولی امکان دریافت رسید از پوز وجود دارد و این یکی از قابلیت هایی است که پات به خوبی فراهم کرده است.

وی افزود: مورد دیگر سرویس جدیدی است که از طریق منوی گردشگری پات، کاربران قادر به تهیه بلیت هواپیما از ایرلاین های مختلف و رزرو هتل هستند تا در کنار سرویس های پرداخت کاربران بتوانند از چنین مزایایی نیز بهره ببرند. همچنین امکان استفاده از پات بر روی گوشی های ویندوز با هر نسخه ای فراهم شده و برای کاربران قابل استفاده است. 

مدیر پروژه پات در خصوص امکان منحصر به فرد این اپلیکیشن یعنی قابلیت استفاده برای روشندلان نیز گفت: نسخه مخصوص روشندلان پات نیز در بهمن ماه سال گذشته رونمایی شد که ما با جمعی از روشندلان عزیز در اصفهان این پروژه را تعریف و پیاده سازی کردیم و این امکان را به عنوان تنها اپلیکیشن پرداختی فراهم کردیم که بتوانند مثل سایر کاربران و مطابق با استانداردهای جهانی و با رعایت تمام الزامات امنیتی لازم، این تراکنش های مورد نیاز خود را انجام دهند که بعد از اینکه این قابلیت در اختیار نهادهای مرتبط قرار گرفت، تائید شد و طی جلسه ای که از سوی انجمن نابینایان برگزار شد بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

قائم مقام معاونت فناوری اطلاعات ایران کیش در پاسخ به چرایی کم بودن میزان کاربران و سهم بازار اپلیکیشن پات در مقایسه با سایر اپ های پرداخت در کشور گفت:  البته هر کدام از اپلیکیشن ها  سهم بازار خودشان را دارند و آماری که بعضی وقت ها در بازار ارائه می شود شاید آمار دقیقی نباشد و با در نظر گرفتن سایر سرویس ها این آمار و ارقام ارائه می شوند اما در خصوص پات، ما در ایران کیش به همه اهداف تعیین شده در بازه زمانی مشخص رسیده ایم چرا که هدف گذاری ما این بوده که تا پایان تیرماه به 2 میلیون کاربر برسیم که این رقم را با اختلاف اندکی پشت سر نیز گذاشته ایم و حتی تعداد تراکنش ها در بعضی از ماهها 130 درصد رشد داشته و ما از این روند راضی هستیم.

آقابابایی در پایان تصریح کرد:  به هر حال پات تازه شروع به فعالیت کرده و به قدمت زمانی سایر اپلیکیشن ها نیست اما معتقدیم طی همین یکسال موفقیت های زیادی تجربه کردیم و البته راهی طولانی نیز در پیش داریم.

ارسال نظرات
موضوعات روز