جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴
یکی از معروف ترین سخنرانان الهام بخش و انگیزشی جهان هفته آینده به تهران می آید.
کد خبر: ۲۷۹۴۶
نیک ووجی چیچ

تیتر20 - در روزهایی که اتفاقات و تحولات ناشی از وضعیت اقتصادی کشورموجی از نگرانی و ناامیدی درمیان مردم و صاحبان کسب وکار درایران ایجاد کرده و گرانی ها تاثیر روانی شدیدی بر اقشار مختلف گذاشته است خبر می رسد که آقای نیک ووجی چیچ یکی از معروف ترین سخنرانان انگیزشی جهان قرار است 26 مرداد ماه جهت سخنرانی به تهران بیاید.

نیک ووجی چیچ  مربی بزرگ انگیزشی در دنیا است و سخنرانی ها و نحوه زندگی او تاثیرات مثبتی بر روی زندگی میلیون ها انسان داشته است.

او یکی از معروف ترین سخنرانان الهام بخش و انگیزشی جهان است که در بیش از 60 کشور برای بیش از 400 میلیون نفر سخنرانی کرده است. فیلم ها و فایل های صوتی نیک زندگی بیش از یک میلیارد نفر در جهان را متحول کرده و تغییر داده است. او که بدون دست و پا به دنیا آمده است نه تنها فوتبال بازی کرده و شنا می کند، بلکه یک نویسنده حرفه ای، یک راننده، آشپز و مربی پرش از هواپیما نیز می باشد.

نیک ووجی چیچ

3 کتاب مطرح و پر فروش او در جهان عبارتند از "مهارنشدنی"، "قدرتمند باش" و "زندگی بدون دست و پا" توسط بیش از یک میلیون نفر خریداری شده است.

نیک لقب قهرمان ملی کشور استرالیا را در سال 2005 دریافت کرده، در مقطع کارشناسی دانشگاه در رشته مدیریت مالی تحصیل کرده و اکنون نیز مدیر عامل یکی از بزرگ ترین سازمانهای خیریه در کشور آمریکاست.

نیک ووییچیچ (Nick Vujicic) متولد چهارم دسامبر ۱۹۸۲ در استرالیا است و به علت ابتلا به سندرم تترا-آمیلیا هنگام تولد از نعمت دست و پا محروم بوده است.

هر چند در کودکی دچار افسردگی شده بود، اما کم‌کم و با کمک مادرش آموخت که از زائدهٔ کوچکی که به جای پا در بدن او وجود داشت، استفاده کند و قابلیت‌های خود را افزایش دهد، او در دبیرستان رهبری گروهٔ را بر عهده گرفت که برای یک خیریه اعانه جمع‌آوری می‌کردند و از آن به بعد به کارهای عام‌المنفعه رو آورد.

نیک ووجی چیچ

نیک وویچیچ در سن ۲۱ سالگی از دانشگاه گریفیت با دو مدرک لیسانس در رشته‌های حسابداری و برنامه‌ریزی مالی فارغ‌التحصیل گردید. نیک سخنران انگیزشی و مدیر سازمان غیرانتفاعی "زندگی بی حد و مرز" است. از دیگر مهارت های او شنا، موج‌سواری، و گلف است.

او در کتاب خود زندگی بی حد و مرز می گوید: من بدون دست و پا به دنیا آمدم اما هرگز در حصار شرایط خود نماندم. من به سراسر دنیا سفر می کنم و به میلیون ها نفر الهام می بخشم تا با ایمان، امید، عشق و شجاعت خویش بر ناملایمات زندگی چیره شوند و به آرزوهای خود برسند.
نیک ووجی چیچ

او هم اکنون یکی از تأثیر گذارترین سخنرانان موفقیت در دنیا محسوب می‌شود و مؤسسه زندگی بدون دست و پا را که در زمینه موفقیت فعالیت دارد اداره می‌کند.

لازم به ذکر است نیک ووجی چیچ روز 26 مرداد ماه برای سخنرانی در همایش تحول فردی و سازمانی  به تهران می آید.

نیک ووجی چیچ

ارسال نظرات
موضوعات روز