دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 06
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹
تیتر20 // در خرداد ماه اتفاق افتاد؛
بر اساس آمارهای رسمی در خرداد ماه، بانک پارسیان توانست رتبه نخست صدور بن کارت و کارت هدیه را به خود اختصاص دهد.
کد خبر: ۲۸۰۲۸
بازار کارتهای هدیه در دست بانک پارسیان

تیتر 20 - دادن هدیه در مناسبت های مختلف به افرادی که دوستشان داریم و برایمان با ارزش هستند، رسمی است که در فرهنگ ما جایگاه ویژه ای دارد و عموما تلاش داریم بهترین پیشکش را هدیه دهیم.

 اما معمولا هم کار به همین سادگی نیست، این که چه چیزی به عنوان هدیه بدهیم معمولا انتخاب خیلی سختی است اما با ورود کارت های هدیه به جمع انتخاب هایمان، می توانیم با دادن این کارت ها به هدیه گیرنده، انتخاب را به خود وی واگذار کنیم تا بر اساس موقعیت و شرایط، آنچه مورد نیاز است تهیه نماید.

البته در گذشته در مراسم ها رسم به اهدای سکه و طلا بود اما با نوسانات شدید نرخ طلا و کاهش قدرت خرید افراد، کارت های هدیه نقدی با سقف ریالی مشخص، تبدیل به گزینه های جذاب تری برای اهدا به دوستان و آشنایان شده اند و این روزها بازار این دسته از کارت های اعتباری بانکی بسیار گرم است و طبعا رقابت جذابی برای شرکت های پرداخت و بانکها در این عرصه ایجاد شده است.

طراحی های جذاب و متنوع، مناسبتی و موضوعی بودن کارت ها، قابلیت خرید از شبکه های متنوع فروشگاهی و خدماتی و دسترسی آسان و کم هزینه شاخص هایی است که می تواند برای مشتریان این نوع کارت ها در انتخاب تعیین کننده باشد و بانک پارسیان بر اساس آمارهای رسمی در این میان، توانسته با اختلاف اندکی از سایر رقبا در این حوزه پیشی بگیرد.

بر اساس آمارهای رسمی در خرداد ماه بانک پارسیان توانست رتبه نخست صدور بن کارت و کارت هدیه را به خود اختصاص دهد. این رتبه که عموما در ماههای گذشته به بانک ملی متعلق بود، این ماه با رشد قابل توجهی به بانک پارسیان اختصاص یافته است.

آخرین گزارش منتشر شده توسط شرکت شاپرک، تائید می کند گرچه در این دسته، رقابت نزدیکی در میان بانکها و شرکت های پرداخت زیر مجموعه با سایرین وجود دارد اما بیشترین سهم از این دسته از کارت های تراکنش دار به ترتیب به  بانكهاي پارسيان، ملي و  ملت تعلق گرفته است.

در این دسته صدور کارت هدیه و بن کارت، بانک پارسیان با اختصاص 18/4 درصد از کل سهم بازار در رتبه نخست در میان سایر بانکها و شرکتهای پرداخت زیر مجموعه آنها قرار گرفته است.

کارتهای هدیه بانک پارسیان با امکان خرید کالا و خدمات از گسترده ترین شبکه فروشگاهی و خدماتی طرف قرارداد با شرکت تجارت الکترونیک پارسیان و کلیه فروشگاههای طرف قرارداد با بانکهای عضو شتاب عرضه می شود که امکان خرید اینترنتی کالا و خدمات و همچنین پرداخت قبوض آب و برق، گاز، تلفن و همراه، رزرو تور، هتل، بلیط قطار، اتوبوس، هواپیما و... از طریق دروازه پرداخت اینترنتی پارسیان و پرداخت همراه پارسیان و اپلیکیشن تاپ داراست.

ارسال نظرات
موضوعات روز