پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 16
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰
تورهای تازه خوری ماهی در مرکزاقامتی وپذیرایی مجموعه

تیتر20 - این روزها، در شمال و دریای مازندران، برای صنعت صید ماهی، روزهای خاصی محسوب می شود و فصل صید انواع ماهی در این دریا شروع شده است.
برخی از رستوران ها و اماکن اقامتی، توریستی و تفریحی، به مناسبت فصل پاییز، معمولا برنامه های خاص و خلاقانه ای برای جذب مسافران تدارک می بینند.
یکی از برنامه های خاص و جالبی که این روزها در حال اجراست، تورهای «تازه خوری» ماهی است که به مناسبت شروع فصل رونق صید ماهی در سواحل دریای مازندران در حال اجراست.


در این برنامه، مجموعه رستوران های حاج محسن به همت و مشارکت یکی از هتل های زیرمجموعه خود به نام هتل اکسین، برنامه ویژه ای برای تازه خوری انواع ماهی خوشمزه دریایی با پخت های مختلف برای مهمانان تدارک دیده است.
مجموعه رستوران های حاج محسن علاوه بر انواع ماهی تازه، غذاها و چاشنی های محلی ترو تازه دیگری نیز برای مسافران شمال تدارک دیده است.
هتل اکسین تحت مدیریت مجموعه رستوران های حاج محسن است و علاوه بر برنامه فوق، معمولا به داشتن آپارتمان های یک خوابه و دو خوابه سه خوابه و پنت هاوس که در آن ها صبحانه، بوفه و رستوران های سنتی با موزیک زنده و کلاسیک و فست فود و کافی شاپ نیز وجود دارد، شهرت دارد.
در این فصل، این مجموعه با امکاناتی که در اختیار دارد، تورهای شمال با صبحانه نهار شام ،گردش در ساحل و جنگل را در برنامه دارد .
این مجموعه در محمود آباد، کیلومتر شش جاده بابلسر واقع است وعلاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 43973000 تماس بگیرند.

ارسال نظرات
موضوعات روز