دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 29
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳
مهاجم سابق پرسپولیس به خبرورزشی گفت: هدف پرسپولیس در بازی مقابل الدحیل قطر باید «گل نخوردن» باشد و سپس روی ضدحملات، به سمت گلزنی برود.
کد خبر: ۲۸۷۸۶
تیتر20 - در آستانه دیدار حساس پرسپولیس مقابل الدحیل قطر از مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، با فرشاد پیوس به صحبت پرداختیم. او به ما گفت: «پرسپولیس برای کسب بهترین نتیجه در قطر، کار بسیار سختی دارد. همه می‌دانیم که پرسپولیس به سختی به این مرحله رسیده و از این به بعد کار سخت‌تری هم دارد. به عقیده من، سرخپوشان با قدرتمندترین تیم این فصل لیگ قهرمانان بازی دارند.»

او اضافه کرد: «با این حال من فکر می‌کنم تیم برانکو توانایی‌های بالایی دارد و می‌تواند حداقل یک تساوی همراه با گل زده از حریف در دوحه بگیرد. اگر این اتفاق بیفتد، در بازی برگشت، راه پرسپولیس برای صعود به مرحله بعدی همواره می‌شود. هدف پرسپولیس در این بازی باید «گل نخوردن» باشد و سپس روی ضدحملات، به سمت گلزنی برود. تنها راهی که پرسپولیسی‌ها با اتکا به آن می‌توانند حریف را شکست داده و در مجموع دو بازی به نیمه‌نهایی صعود کنند، همین است که دروازه‌شان را بسته نگه دارند. پرسپولیس در ۵ بازی گذشته تنها یک گل خورده و این نشان از قدرت دفاعی پرسپولیس دارد.»

پیوس در نهایت افزود: «من هم مهاجم بودم و شرایط مهاجمان پرسپولیس را کاملاً درک می‌کنم، اما معتقدم هر بازیکنی که در خط حمله بازی می‌کند، باید در دوحه، زیرک و باهوش باشد زیرا در این بازی، موقعیت‌های زیادی برای گلزنی وجود ندارد و از کمترین فرصت باید گل ساخته شود. علی علیپور، سیامک نعمتی، گادوین منشا و هر بازیکنی که به میدان می‌رود، باید بتواند بهترین عملکردش را نشان بدهد و ان‌شا‌ءا... پرسپولیس با یک گل زودهنگام، حریف را در همان‌جا زمینگیر کند.»
ارسال نظرات
موضوعات روز