سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 14
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۶ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۳
یک مرکز خرید همه کاره در نصف جهان!

تیتر20 - چندین سال است که رویکرد بازار کشور از تمرکز در بازار سنتی و رفتار مبتنی بر حجره داری و مغازه داری به سمت توسعه مراکز خرید مدرن و بزرگ در حال دگرگونی است و این مساله در شهر تهران به شکل بسیار توسعه یافته ای نمود یافته است.
این پدیده، در سالهای اخیر در برخی از شهرهای بزرگ کشور مانند مشهد و اصفهان نیز با پیروی از الگوی مراکز خرید مدرن و بزرگ جهانی مورد توجه قرار گرفته واین شهر ها نیز به سمت ساخت و ساز این مراکز حرکت کرده و موفق به ایجاد بازارهای موازی بسیار بزرگ در کنار بازارهای سنتی شهرهای خود شده اند.
اصفهان نیز علی رغم این که یکی از بزرگترین بازارهای سنتی کشور را در خود جای داده، این روزها در کار ساخت و بهره برداری از مراکز خرید مدرن بسیار موفق عمل کرده است.


یکی از بزرگترین مراکز خرید مدرن این شهر و حتی کشور مرکز خرید اصفهان سیتی سنتر است که با داشتن امکانات و زیرمجموعه های متعدد به عنوان یک مرکز بزرگ خودنمایی می کند که از آن جمله می توان به افتتاح دانشگاه علمی کاربردی واحد سیتی سنتر اصفهان اشاره کرد که حتی اقدام به پذیرش دانشجو در رشته های کاردانی حرفه ای معماری داخلی، کاردانی فنی برق، تاسیسات الکتریکی ساختمان و نظایر آن کرده است.
اصفهان سيتي سنتر شامل 7 طبقه است که چند طبقه آن به صورت هتل و بقیه به صورت آپارتمان هاي لوكس مسكوني طراحی شده است.
اين هتل براي آن گروه از خانواده هایي طراحي شده كه ترجيح مي دهند در آپارتمان خصوصي خود زندگي كنند ولي از كليه امكانات يك هتل استفاده نمايند.
ساکنان آپارتمان های این هتل مي توانند در لابي هتل قهوه خود را بنوشند و از سالن ورزشي هتل استفاده نمايند و در طول مسير از تونل شيشه اي عبور نمايند و چشم انداز زيباي مجتمع را تماشا كنند.
اين تونل شيشه اي به گونه اي تعبيه شده كه در دو طرف آن رستوران و محل خرید وجود دارد. تردد چند دقيقه در اين مسير و تماشاي تنوع و حركت و زندگي مردم خالي از لطف نيست و مي تواند براي عابرين بسيار سرگرم كننده باشد.
مرکز مبادلات مالی در دو برج 27 طبقه، از دیگر امکانات این مجموعه است. اين مجموعه داراي دو برج عظيم مالي و تجاري است كه در هر يك از آنها شعبات بانك ها، سازمان بورس، كارگزاران بورس، موسسات بيمه و ديگر شعبات دولتي قرار گرفته است.
شهربازی سر پوشیده اصفهان سیتی سنتر که تمام تجهیزات این شهربازی بزرگ از کشور ایتالیا وارده شده از دیگر قابلیت هایی است که برای جذب شهروندان در نظر گرفته شده است.


به نظر می رسد با توجه به قابلیت های انحصاری این مرکز خرید باید از این پس، این مرکز را نیز به عنوان یکی از مراکز جذب توریست اصفهان به شمار آورد همان طور که برخی از مراکز خرید بزرگ مشهد چند سالی است که این نقش را برعهده گرفته اند.

ارسال نظرات
موضوعات روز