پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 02
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۴
تیتر20 بررسی می کند؛
در حال با افزایش شدید قیمت خودرو در بازار کشور مواجه هستیم و طبعا هر خودروی جدیدی که از حیث کیفی و قیمتی، دارای شرایط مناسبی باشد، می تواند دل مشتریان را ربوده و جایگاه مناسبی را برای خود دست و پا کند.
کد خبر: ۲۹۱۸۴
رویای خودروساز شدن عظیم خودرو تعبیر می شود؟

تیتر20 - خودروسازی ایران این روزها شرایط سختی را تجربه می کند که بیشتر ناشی از بازگشت تحریم های ایالات متحده آمریکا علیه این صنعت و همچنین مشکلات اقتصادی در داخل کشور است.

 در این اوضاع و احوال، عظیم خودرو سودای خودروساز شدن را در سر می پروراند و قصد دارد با کمک یک شرکت مشهور چینی، عملا وارد عرصه تولید شود.

هرچند عظیم خودرو دوران سختی را برای شروع فعالیت تولیدی خود انتخاب کرده، با این حال نمی توان چندان ناامیدانه به رویای خودروساز شدن آن نگاه کرد. 

این درست که  تحریم های صنعت خودرو فشار زیادی به تولیدکنندگان وارد آورده و شاید شرایط از این هم بدتر شود، با این حال ازآنجاکه این شرکت یک شریک چینی را برای خود انتخاب کرده، شاید بتوان روزهای خوبی را برای آینده آن متصور شد.

 چینی ها نشان داده اند به طور مطلق از تحریم های آمریکا تاثیر نمی پذیرند و این موضع در تحریم های قبلی به اثبات رسیده است؛ بنابراین همکاری عظیم خودرو و فوتون می تواند ضمن تعبیر رویای خودروساز شدن این شرکت (عظیم خودرو)، به تنوع محصول در بازه قیمتی بالای 100 میلیون تومان نیز بیفزاید.  

در حال با افزایش شدید قیمت خودرو در بازار کشور مواجه هستیم و طبعا هر خودروی جدیدی که از حیث کیفی و قیمتی، دارای شرایط مناسبی باشد، می تواند دل مشتریان را ربوده و جایگاه مناسبی را برای خود دست و پا کند. 

به نظر می رسد در حال حاضر محصول یا محصولات مشترک عظیم خودرو و فوتون پتانسیل این ماجراجویی در بازار خودرو ایران را دارد، البته مشروط بر آنکه قراردادی برد-برد و با در نظر گرفتن شرایط همکاری بلندمدت، میان طرفین به امضا برسد. 

به هر حال چینی ها در مقایسه با سایر کشورها از محدودیت کمتری برای مشارکت با ایرانی ها برخوردارند و در حال حاضر نیز جنگ تجاری میان چین و آمریکا تشدید شده و این موضوع می تواند تولید محصولات فوتون را در عظیم خودرو تا حد زیادی تضمین کند.
 

ارسال نظرات
موضوعات روز