جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 17
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴
تیتر20 طرح بیستابیست بانک ملی را بررسی می کند؛
با رشد تحولات دنیای تکنولوژی و تغییر رویکرد نسل جدید در به کارگیری ابزارها و روش های تعاملی دیجیتال، بانک ملی حالا تلاش دارد با توجه به مجوزهایی که در خصوص فعالیت های بانکداری برای افراد زیر 18سال اخذ نموده، نوجوانان را با شیوه های نوین با دانش بانکداری آشنا کند. اقدامی شایسته که البته ضعفهایی نیز دارد.
کد خبر: ۲۹۲۷۰
بانک ملی پول توجیبی بچه ها را هدف گرفت!

تیتر20- هنوز پس انداز کردن و جمع کردن اندوخته ها برای بسیاری از ما با خاطرات نوستالژیک قلک های قدیمی بانک ملی همراه است، خاطره ای که بیش از چندین دهه عمر دارد و حالا بانک ملی با برنامه هایی قصد دارد این خاطرات را با گره زدن به مفاهیم جدید برای نسل امروز نیز بازآفرینی کند.

با رشد تحولات دنیای تکنولوژی و تغییر رویکرد نسل جدید در به کارگیری ابزارها و روش های تعاملی دیجیتال، بانک ملی حالا تلاش دارد با توجه به مجوزهایی که در خصوص فعالیت های بانکداری برای افراد زیر 18سال اخذ نموده، نوجوانان را با شیوه های نوین با دانش بانکداری، پس انداز، هزینه کرد صحیح و مدیریت منابع و مصارف آشنا کند.

یکی از این اقدامات در کانون جوانه ها، برپایی جشنواره های دوره ای برای تشویق بیشتر بچه ها به تعامل بیشتر با این کانون است. به گفته مسئولین این کانون در بانک ملی، برپایی جشنواره بیستا بیست نیز در راستای همین اهداف است که در بازه زمانی 20 مرداد تا 20 مهرماه برگزار می شود و بر اساس عملیات بانکی که صاحبان نوجوان کارت های بانکی انجام دهند به قید قرعه جوایز متناسبی به آنها تعلق خواهد گرفت.

بانک ملی پول توجیبی بچه ها را هدف گرفت!

به عبارت دیگر نوجوانان زیر سن 18 سال با مراجعه به سایت کانون جوانه های بانک ملی و ثبت نام با دریافت کارت بانکی با عنوان ملی کارت آرزو، اقدام به انجام عملیات بانکی از جمله خرید شارژ، خرید اینترنتی، انتقال مبلغ و ... می نمایند و در بازه زمانی دوره جشنواره با انجام حداقل 5 عملیات بانکی، در قرعه کشی شرکت داده خواهند شد.

البته بنا به اعلان مسئولان بانک ملی، با توجه به محدودیت های قانونی موجود، خدمات ملی کارت آرزو زیرنظر والدین بوده و کلیه عملیات بانکی صورت گرفته نیز در همین چارچوب انجام می پذیرد.

آنچه مسلم است تاسیس چنین کانونی با رویکرد جذب مخاطب کودک و نوجوان و ارائه آموزه های اقتصادی و بانکی به آنها، در اصل اقدام شایسته ای است که البته با وجود نواقصی در اجرا روبه روست که از جمله می توان به عدم تطابق با شرایط نوجوانان امروز در بهره گیری از امکانات دیجیتال و درک و به روزرسانی مفاهیم نو اشاره کرد. 

نداشتن یک اپلیکیشن متناسب و موضوعی و الزام به بهره گیری از وبسایت کانون مصداق این نکته است. همچنین به نظر می رسد این کانون برای رشد و بالندگی و تحقق اهداف خود به چیزی بیش از برپایی جشنواره نیازمند است تا با درک تحولات و شرایط مخاطبین امروزش، مشتریان وفادار وآگاهی در آینده داشته باشد.

همچنین با توجه به این مهم که عرصه بانکداری در کشور به شدت رقابتی شده، بانک ملی ایران با ارائه ایده ها و کارهای نو در این زمینه باید بتواند این پیشتازی را با ارائه خدمات جذاب برای نسل متفاوت امروز حفظ نماید تا علاوه بر تازگی و سرعت، حرفهای بیشتری برای رقابت در این عرصه داشته باشد.

کانون جوانه ها که تاکنون توانسته مخاطبان بسیاری را در میان جامعه هدف جذب نماید، یکی از دستاوردهای قابل توجه بانک در جذب منابع پایدار و ارزان قیمت نیز به شمار می رود، به طوری که به گفته برخی مسئولین آن، سرمایه اندوخته و به عبارتی مانده حساب این کانون حتی به مراتب از بعضی بانک های خصوصی و موسسات مالی در کشور بیشتر است.

 این کانون که اکنون بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار کاربر دارد، قطعا می تواند جایگاه مناسبی برای پیاده سازی اهداف بلندمدت بانک ملی ایران تلقی گردد و البته به نظر می رسد این رویکرد بانک ملی در جهت جذب مخاطب کودک و نوجوان صرف نظر از همه مزایا و معایب، در صورت پیاده سازی موفق و همسویی با دنیای این دسته از مخاطبان، رویکرد منحصر به فردی در ایجاد و شکل گیری مشتریان وفادار خواهد بود.

ارسال نظرات
موضوعات روز