يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰
تیتر20//معرفی یک خدمت نوین از سوی بانک ملت
سامانه «همراه پلاس ملت» که اخیرا در دسترس مشتریان قرار گرفته، علاوه بر قابلیت ها و ظرفیت های قبلی این نرم افزار با اضافه کردن عملکرد های بسیار جذاب، باز هم افق های جدیدی را در حوزه خدمات بانکی تحت موبایل معرفی کرده است.
کد خبر: ۲۹۴۰۹
همراه پلاس ملت

تیتر20 - مدتی است که «همراه بانک» ها، تقریبا اغلب خدمات بانکی شهروندان را در محیط گوشی های موبایل به انجام می رسانند و این مساله باعث شده است که بانک ها درارائه نرم افزارهای موبایل بانک خود بسیار دقیق و حساس عمل کرده و مدام در روزآمد کردن آن ها بکوشند.

درمیان بانک های مختلف، موبایل بانک ملت به اذعان کاربران و کارشناسان همیشه جزو پیشروها بوده و نسخه های متعدد ارائه شده توسط این بانک یکی از سرآمد ترین نمونه های همراه بانک در کشور بوده است.
 
علی رغم این مساله، بانک ملت اخیرا با ارائه «همراه بانک پلاس» که تازه ترین ورژن همراه بانک این بانک است گام موثر و بزرگی در عرصه رقابت با سایر بانک های کشور برداشته است. 

سامانه «همراه پلاس ملت» که اخیرا در دسترس مشتریان قرار گرفته، علاوه بر قابلیت ها و ظرفیت های قبلی این نرم افزار با اضافه کردن عملکرد های بسیار جذاب، باز هم افق های جدیدی را در حوزه خدمات بانکی تحت موبایل معرفی کرده است. 

لازم به ذکر است که استفاده از سامانه همراه پلاس ملت منحصر به دارندگان حساب متمرکز نزد بانک ملت نبوده و تمامی مشتریان دارای کارت شتابی (تقریبا همه بانک های کشور) می توانند ازطریق تلفن همراه از خدمات این سامانه بهره مند شده و تراکنش های متنوعی را انجام دهند. 

یکی از قابلیت های جدید این سامانه انتقال وجه کارت به کارت از مبداء ۲۱ بانک عضو شتاب است که این سامانه را به یک ATM  سیار و جیبی تبدیل کرده است . 

در حال حاضر کسانی که سامانه همراه بانک ملت را در گوشی های خود نصب کرده اند، می توانند از مبدا بانک های ملت، ملی، تجارت، کشاورزی، پارسیان، پاسارگاد، اقتصاد نوین، سامان، شهر، دی، سرمایه، حکمت ایرانیان، انصار، آینده، پست بانک، قوامین، صنعت و معدن، گردشگری، ایران زمین، خاورمیانه و مهر اقتصاد به مقصد سایر بانک ها انتقال وجه انجام دهند. البته این سامانه به زودی تمامی بانک های فعال و معتبر کشور را نیز شامل خواهد شد. 

از دیگر مواردی که موبایل بانک جدید ملت قادر به ارائه خدمات خواهد بود می توان به این نمونه ها اشاره کرد است: دریافت شبا کارت متمرکز ملت، خرید شارژ برخط‏ و بسته اینترنتی، پرداخت قبوض، پرداخت قبض موبایل با روش استعلام، پرداخت اقساط، امکان جستجوی شعب، امکان انجام تکرار تراکنش، بایگانی تراکنش ها، مدیریت پروفایل مشتری از طریق منوی تنظیمات، کیف پول الکترونیکی ملت و موارد مشابه. 

گفتنی است که در اولین مراجعه مشتری به سامانه همراه پلاس ملت، عملیات فعالسازی سرویس ازطریق درج شماره تلفن همراه توسط مشتری و ارسال کد فعالسازی پیامکی به وی، انجام می شود و در نهایت تکمیل فرآیند تراکنش های مالی در این سامانه ازطریق درج اطلاعات کارت شتابی صورت می پذیرد.

با توجه به ظرفیت ها و توانایی های نسخه جدید «همراه پلاس ملت» این بانک در نظر دارد گام های موثری در ارتقای سهم خود از تبادلات مالی وتراکنش های موبایی به دست آورد. چرا که این عرصه یکی از مهم ترین حوزه های رقابت بانکی نوین به شمار می رود و هر نوع تحقیق و سرمایه گذاری در این زمینه باید در زمره سیاست های اصولی و بنیادین نظام های مالی دنیا باشد. 

اخیرا تبلیغات مربوط به معرفی این نرم افزار با جمله «حیفه از همش استفاده نکنی» فراگیر شده است که اشاره به ظرفیت های کشف نشده و جذاب «همراه پلاس ملت » دارد.

استفاده از تکنولوژی‌های به‌روز نرم‌افزاری درحوزه تلفن همراه از جمله سرویس متکی به تکنولوژی NFCدر کنار ظاهر کاربرپسند این نرم افزار  با ارائه انواع نمودارها و گزارش ها و امکان انجام انواع تراکنش‌ها با استفاده از شماره کارت‏‏ یا شماره حساب از دیگر قابلیت های تازه این نرم افزار است. 

همچنین می توان از دیگر خصلت های کاربر پسند این سامانه که نسخه جدید را نسبت به نسخه های قدیم و البته نسخه های مربوط به سایر بانک ها یک سرو گردن بالاتر نشان می دهد می توان به موارد دیگر مانند این اشاره کرد: 
- عدم پیچیدگی در نصب و راه‌اندازی نرم‌افزار
- استفاده از اثر انگشت جهت ورود به سامانه
- نمایش نرخ ارز و نمودار تغییرات آن
- امکان نمایش نزدیک ترین شعبه به مشتری به همراه اطلاعات مربوطه   
- امکان نمایش حساب‌های پرکاربرد در صدر حساب ها(pin to top)
- امکان درج شرح خدمت بدون نیاز به تایپ و با کلام مشتری
- سامانه پرداخت از نزدیک و...
علاقه مندان برای بهره مندی از سرویس های «همراه بانک پلاس» کافی است که تازه ترین نسخه آن را از سایت بانک ملت دریافت و نصب نمایند. مشتریانی که قبلا این نرم افزار را در گوشی خود دارند نیز می توانند با مراجعه به بخش تنظیمات، نسبت به روز رسانی آن اقدام کنند. 

ارسال نظرات
موضوعات روز