شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱
امیر قلعه‌نویی:
در این چند ساله، شور حسینی زیاد شده، اما امیدوارم شعور حسینی هم زیاد شود. باید بدانیم فلسفه امام حسین (ع) چه چیزی بود. امام علاوه بر احیای دین جدش، دنبال آزادگی و اخلاق‌مداری بود، چیزی که در مملکت ما کمرنگ شده است.
کد خبر: ۲۹۴۶۸
تیتر20 -  امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار سپاهان مقابل شهردای ماهشهر در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اظهار داشت: فرا رسیدن ایام محرم را تسلیت می‌گویم. در این چند ساله، شور حسینی زیاد شده، اما امیدوارم شعور حسینی هم زیاد شود. باید بدانیم فلسفه امام حسین (ع) چه چیزی بود. امام علاوه بر احیای دین جدش، دنبال آزادگی و اخلاق‌مداری بود، چیزی که در مملکت ما کمرنگ شده است.

سکوت کمیته داوران برای من جالب است
وی با اشاره به دیدار فردای تیمش مقابل شهرداری ماهشهر عنوان کرد: یکسری اتفاقاتی می‌افتد که دست منِ قلعه‌نویی نیست. پارسال یادم هست بازی ذوب‌آهن - فجرسپاسی را آنالیز کردیم. در آن بازی دو پنالتی برای ما (تیم ذوب‌آهن) گرفته نشد. این داستان‌ها در سپاهان هم ادامه‌دار بوده است. برای من جالب است که کمیته داوران سکوت کرده است.

اگر عدالت برای قلعه‌نویی رعایت نمی‌شود، امیدوارم برای سپاهان رعایت شود
سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: برای من جالب است که کمیته داوران هیچ عکس‌العملی نشان نمی‌دهد. اگر عدالت برای قلعه‌نویی رعایت نمی‌شود، امیدوارم برای سپاهان رعایت شود و در حق این تیم اجحاف صورت نگیرد. شما می‌بینید برخی‌ها برای اوت و خطای وسط زمین چه کارها می‌کنند، اما برای ما پنالتی و گل سالم گرفته نمی‌شود یا گل خطای حریف را نمی‌گیرند. برخی از مربیان برای کرنر و اوت کلی داستان درست می‌کنند، اما در بازی با پارس جنوبی جم دیدید که پنالتی آنها سالم نبود و گل اول‌شان هم خطا بود.

اگر با من مشکلی دارند به تیمم کاری نداشته باشند
قلعه‌نویی ادامه داد: اگر مشکلی با قلعه‌نویی دارند، با خودش داشته باشند و با تیم‌های تحت مسئولیت فنی من، کاری نداشته باشند. آنها حساب و کتاب خودشان را با من بکنند. خودم در این چند ساله خسته شده‌ام. در همین بازی سال گذشته با فجرسپاسی، داور دو پنالتی صددرصد ما را نگرفت و گلرشان باید اخراج می‌شد. تعجب می‌کنم که داوران به راحتی از این صحنه‌ها می‌گذرند.

جام حذفی مانند لیگ نیست که بتوانید جبران کنید
وی با اشاره به دیدار فردای تیمش برابر شهرداری ماهشهر تصریح کرد: داود مهابادی شاگرد خودم بوده و آدم باهوشی است. کاری نداریم آنها کجای جدول (لیگ دسته اول) هستند و با تمام قوا به میدان می‌رویم. جام حذفی مانند لیگ نیست که بتوانید جبران کنید. ما در این چند هفته تمرینات خوبی داشتیم و جام حذفی را حتی از لیگ هم جدی‌تر می‌گیریم. گروه آنالیزمان فیلم بازی‌های حریف را گرفته است و باید بگویم آنها تیم بابرنامه‌ای دارند.

در جام حذفی محکم‌تر و با انگیزه‌تر از لیگ بازی می‌کنیم
سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: در تعطیلات، شدت تمرینات را بیشتر کرده و در شرایط مسابقه هم بودیم. این نبوده که باری به هر جهت باشد و بخواهیم تعطیلات را بیشتر کنیم. خود بچه‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که جام حذفی شرایط خاصی دارد و محکم‌تر و با انگیزه‌تر از لیگ بازی خواهند کرد.

در تیم‌مان سیستم چرخشی نداریم
قلعه‌نویی در مورد غایبان تیمش در دیدار فردا و اینکه از دروازه‌بان‌‌های تیمش به صورت چرخشی استفاده خواهد کرد، گفت: محمد کریمی مصدومیتی دارد و احتمالاً به بازی نمی‌رسد. ما چرخشی نداریم و با همین نفرات بازی خواهیم کرد. البته خوشحالم دروازه‌بان دوم ما گلری ششدانگ شده است. پس از حضور مربی گلرهای‌مان، علیرضا کیخسرو به مانند پیام نیازمند آماده شده، اما باید بگویم گلر اول و دوم‌مان مشخص است.

اشتباهات داوری به ضرر تیم‌های من در بیش از 30، 40 بازی بوده است
وی در مورد اینکه اشتباهات داوری به ضرر تیمش بوده است و این مسئله در انگیزه بازیکنانش تأثیری نمی‌گذارد، گفت: امیدوارم بازیکنان با انگیزه خاصی بازی فردا را جدی بگیرند. این موضوع هم بیرون از زمین است و دست خودم نیست. در این چند ساله واقعاً اذیت شده‌ام. آقای اصفهانیان! یک بازی را در بیاورید که در این چند ساله تیم‌هایی که مسئولیت فنی آن برعهده ما بوده است، داوری به سود ما سوت زده باشد. تا دل‌تان بخواهد 30، 40 بازی را در می‌آورم که داوری به ضررمان بوده است. اصفهانیان یک بازی را در بیاورد که تیمی که تحت نظر امیر قلعه‌نویی بوده، از اشتباه داوری در نتیجه بازی سود برده باشد. ما با ذوب‌آهن بازی داشتیم که گفتند همان اتفاقاتی که سال گذشته برای ذوب‌آهن می‌افتاد، پشت سر هم برای سپاهان در حال رخ دادن است. آنها از نزدیک یک سال با من بوده و این شرایط را تجربه کرده بودند. یک چیزهایی بیرون از فوتبال است و نمی‌دانم مشکل‌شان چیست و اگر قابل حل بود، آن را حل می‌کردیم. اشتباهات داوری در این چند سال برای تیم‌های من بالای 30، 40 بازی بوده است.

فینال جام حذفی باید جایی برگزار شود که امکانات داشته باشد
سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره طرح قرعه‌کشی امسال جام حذفی نیز اظهار داشت: نظر خاصی ندارم، اما اگر جدولی بود، بهتر بود. باید از چیزهای خوب الگوبرداری کنیم. مکان برگزاری فینال هم مهم است که برای خیلی‌ها جای سؤال نباشد. به عنوان مثال، اول فصل اعلام کنند که فینال در مشهد برگزار می‌شود. فینال جام حذفی باید جایی برگزار شود که امکانات داشته باشد و بابت عدم امکانات به ما نخندند.

برگزاری فینال جام حذفی در خرمشهر پاک کردن صورت مسئله است
قلعه‌نویی در واکنش به اینکه شاید فینال جام حذفی در خرمشهر برگزار نشود، افزود: خرمشهر برای ما عزیز است. اصلاً همه کسانی که در هفت سال دفاع مقدس، از خاک و ناموس‌مان دفاع کردند، عزیز هستند. از فوتبال عزیز‌تر، این است که امکانات رفاهی را باید برای خرمشهر فراهم کنند. مردم خرمشهر حتی آب ندارند. اگر خرمشهر را دوست دارید و به شهدا احترام می‌گذارید، امکانات برای آنها بگذارید. برای کسانی که هشت سال ماندند و شهید یا مجروح شده‌اند. بروید خرمشهر را ببینید، هیچ اتفاقی نیفتاده است. اینها پاک کردن صورت مسئله است.

آقایان به اشتباهات‌شان پی می‌برند اما معذرت‌خواهی نمی‌کنند
وی در پاسخ به این سؤال که سپاهان در خط حمله آمار خوبی نداشته و آیا مشکل گلزنی دارند، گفت: این موضوع را قبول ندارم. ما در هر بازی دو گل می‌زنیم، اما سوت وسط زمین خیلی تأثیر دارد. وقتی بازی با تراکتورسازی یک بر صفر است و پنالتی‌تان را نگیرند، چه کار می‌کنید؟ اگر اشتباهی صورت بگیرد، روح و روان‌تان به‌هم می‌ریزد. در دقیقه 17 بازی با پیکان، مدافع حریف را اخراج نمی‌کنند، داوری بازی با پارس جنوبی جم که اظهر من الشمس بود. جالب است برخی‌ها وقتی فیلم بازی را می‌بینند و به اشتباهات‌شان پی می‌برند، اما معذرت‌خواهی نمی‌کنند.  برخی از مربیان تیم‌ها از جمله دیدار آخرمان با پارس جنوبی، کلی به داور اعتراض کردند، اما وقتی فیلم را دیدند، عذرخواهی نکردند.

فردا با تمام قوا به زمین می‌رویم
سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد اینکه تیمش فردا بازی راحتی در پیش دارد، گفت: ما با تمام قوا به زمین می‌رویم و تمرینات‌مان را کمتر از بقیه تیم‌ها تعطیل کردیم.

جنس چمن ورزشگاه نقش جهان خوب است اما زیر ساخت آن خوب نیست
قلعه‌نویی در رابطه با کیفیت چمن ورزشگاه نقش جهان نیز تصریح کرد: به ما گفتند چمن ایده‌آل شده است، ولی هنوز آن را ندیده‌ایم. باید برویم و بازی کنیم تا شرایط را بسنجیم. وقتی چمن را می‌بینیم، سبز است و مانند ویمبلی لندن می‌ماند، اما باید بازی کرد و بعد نظر دارد. جنس چمن خوب است، اما زیر ساخت آن خوب نیست./تسنیم

ارسال نظرات
موضوعات روز