شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۵
علیرغم آنچه همه فکر می‌کردند پرسپولیس برانکو با وجود محرومیت با دارایی فعلی‌اش هم چشم‌نواز بازی می‌کند. سرخپوشان درست به سبک فصل‌های گذشته همچنان در بازی‌های شان توپ و میدان را در اختیار دارند و موقعیت‌های زیادی را روی دروازه حریفان ایجاد می‌کنند.
کد خبر: ۲۹۵۶۹
تیتر20 - در فصل جاری هم تیم پرسپولیس منهای دیدار مقابل استقلال خوزستان که در شرایطی دشوار و عجیب برگزار شد در سایر بازی‌ها موقعیت‌های زیادی خلق کردند که اکثرشان با بی‌دقتی و یا بدشانسی گل نشد تا سرخ‌ها ۷ گل زده در پایان هفته ششم و میانگین ۱.۱۶ گل زده در هر بازی را به نام خود ثبت کرده باشند. یکی از مهم‌ترین عوامل خارج از دسترسی که باعث شده تا کنون تیم پرسپولیس نتواند موقعیت‌هایش را به گل تبدیل کند علاوه بر بی‌دقتی بازیکنان این تیم، تیر دروازه بوده است. سرخپوشان تا پایان هفته ششم ۷ بار تیرک دروازه رقبا را به لرزه درآورده‌اند که در نوع خودش، بی‌نظیر است.

۶ بازی و ۷ تیرک!
۱-هفته دوم/ پرسپولیس ۳- فولاد خوزستان صفر؛ تیم پرسپولیس در این دیدار دوبار توپ را به دروازه حریف زد که البته در نتیجه بی‌تاثیر بود.

دقیقه ۳۵: بشار رسن در موقعیتی تک به تک با مرادیان در تصمیمی جالب اقدام به ضربه چیپ کرد که با بدشانسی این ضربه فوق‌العاده به تیرک افقی دروازه برخورد کرد و توسط مدافع فولاد برگشت داده شد.

دقیقه ۲+۴۵: ارسال از سمت راست روی یک ضربه ایستگاهی با ضربه سر شجاع و برخورد به تیرک دروازه راهی اوت شد.

۲-هفته سوم/ استقلال خوزستان صفر – پرسپولیس صفر؛ در دیدار پرحاشیه سرخپوشان مقابل تیم استقلال خوزستان در اهواز، تیرک دروازه تیم آبی‌پوش یکبار لرزید در حالی که این توپ اگر گل می‌شد ممکن بود پرسپولیسی‌ها به جای یک امتیاز با ۳ امتیاز، اهواز را تیرک کنند.

دقیقه ۶۵: پاس در عمق سیدجلال حسینی با ضربه دیدنی علی علیپور با برخورد به تیرک دروازه راهی اوت شد.

۳-هفته چهارم/ پرسپولیس صفر- نفت مسجد سلیمان صفر؛ تیم پرسپولیس در روزی که سراپا حمله بود و موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کرد و یکبار هم تیر دروازه تیم نفت مسجد سلیمان به لرزه درآمد تا سهم سرخ ها از این دیدار تنها یک امتیاز باشد.

دقیقه ۵۵: ارسال احمد نوراللهی با ضربه سر سیدجلال حسینی به تیرک دروازه نفت مسجد سلیمان خورد و در ادامه توسط دروازه‌بان از منطقه خطر دور شد.

۴-هفته پنجم/ صنعت نفت آبادان یک – پرسپولیس یک؛ سرخپوشان در یک دیدار سخت و نفس‌گیر و در حالی که دو بار توپ را به تیر دروازه حریف زدند تنها با یک امتیاز، آبادان را ترک کردند.

دقیقه ۶۱: پرسپولیس در چند مرحله فرصت خوبی روی دروازه نفت آبادان شکل داد که ابتدا ضربه نوراللهی توسط مدافع حریف برگشت داده شد، در ادامه ارسال برای شجاع خلیل‌زاده به تیرک دروازه نفت خورد و در شرایطی که کمال کامیابی‌نیا قصد باز کردن دروازه خالی حریف را داشت و ضربه‌اش را برگردان به درون دروازه بفرستد این توپ راهی اوت شد. البته در نهایت کمک‌داور آفساید کامیابی‌نیا را اعلام کرد.

دقیقه ۸۲: ارسال دیدنی امید عالیشاه برای احمد نوراللهی در موقعیتی ایده‌آل با برخورد به تیرک دروازه آه از نهاد پرسپولیسی‌ها بلند کرد.

۵-هفته ششم/ پرسپولیس ۲ –  نساجی مازندران یک؛ شاگردان برانکو حتی در روز بردشان هم دست بردار تیرک دروازه رقیب نبودند و یکبار توپ را به تیرک زدند.

دقیقه ۳۰: ارسال ضربه ایستگاهی با تاثیری که علی علیپور روی آن گذاشته بود با برخورد به تیرک دروازه راهی اوت شد تا بهترین شانس سرخپوشان از دست برود.

تنها شانس پرسپولیس
پرسپولیسی‌ها در هفته نخست فصل جاری در شهر مشهد میزبان تیم پدیده بودند و با نتیجه یک بر صفر، موفق شدند شاگردان یحیی گل‌محمدی را از پیش رو بردارند. در دقیقه ۶۸ این بازی، ارسال از سمت راست و ضربه دیدنی مهاجم پدیده مشهد با نوک انگشتان بوژیدار و برخورد به تیرک دروازه، شانس بزرگ سرخپوشان مشهدی را گرفت. به این ترتیب می‌توان گفت یکبار هم تیر دروازه تیم پرسپولیس را نجات داد چرا که ممکن بود نتیجه این دیدار به تساوی کشیده شود.

جمع بندی؛ تیرک‌های لعنتی و آن ۴ امتیاز!
پرسپولیسی‌ها در ۶ دیدار گذشته‌شان ۷ بار توپ را به تیرک زده‌اند و یکبار هم توپ حریف به تیرک دروازه‌شان برخورد کرده که اگر تمام ۸ توپ خطرناک ذکر شده به گل تبدیل شده بود گرچه سرخپوشان در دیدار مقابل پدیده، ۲ امتیاز متضرر می شدند اما در ۳ دیداری که تساوی کسب کردند، پیروز می‌شدند و ۶ امتیاز بیشتر داشتند و با حساب ۲ امتیاز ضرر در مقابل پدیده حالا ۴ امتیاز بیشتر از شرایط فعلی‌شان داشتند. بنابراین با احتساب تمام تیرک‌ها می‌توان گفت اگر شانس با پرسپولیسی‌ها یار بود حالا ۱۶ امتیازی بودند نه ۱۲ امتیازی!/شفقنا
ارسال نظرات
موضوعات روز