جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 03
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۷
گزارش ویژه
کافه رستوران رویال لانژ به تهرانی ها این فرصت را می دهد که در کوتاه ترین فاصله زمانی و مکانی از منزل خود تدارک یک تجربه شگفت انگیز از یک شب باشکوه را به همراه شامی دلپذیر، به خود هدیه کنند.
کد خبر: ۲۹۸۳۰
لحظات رویایی در نخستین کافه رستوران شناور در تهران تجربه کنید!

تیتر20 - اولین کافه رستوران شناور تهران به نام «رویال لانژ» روی « مجتمع کشتی تفریحی بام لند» درحالی محل مراجعه مستمر گردشگران شهری، استانی و حتی بین المللی شده که مدت زیادی از شروع به کار این مجموعه نمی گذرد.

این امکان تازه که به مجموعه تفریحی و گردشگری بام لند اضافه شده، به تهرانی ها این فرصت را می دهد که در کوتاه ترین فاصله زمانی و مکانی از منزل خود تدارک یک تجربه شگفت انگیز از یک شب باشکوه را به همراه شامی دلپذیر، به خود هدیه کنند.

مسیر های دسترسی فوق العاده به مجموعه بام لند و گذرگاه های بی ترافیک منطقه، باعث شده است که از لحظه اتخاذ تصمیم با خانواده، تا حضور در«رویال لانژ» و شروع شبی دلپذیر دقایقی بیشتر طول نکشد.

اولین کافه رستوران شناور شهر تهران که در مجموعه تفریحی بام لند و روی دریاچه تفریحی چیتگر راه اندازی شد، البته در نوع خود نتیجه تجربه ها ودستاوردهای یکی از بزرگترین برند های تشریفات و پذیرایی در ایران (تشریفات مشیری) است و این مساله به خودی خود تضمین کننده کیفیت سرویس های این مجموعه می تواند باشد. 

کافی شاپ شناور «رویال لانژ» بهترین غذاهای ایرانی وفرنگی را به همراه تجربه یک پذیرایی متفاوت به تهرانی ها ارزانی کرده است. اگر شناور بودن این مجموعه را در یکی از بی نظیرترین دریاچه های مصنوعی کشور درنظر بگیریم، وجوه تفاوت این مکان زیبا بیشتر خودنمایی خواهد کرد. 

ظرفیت های پذیرایی حرفه ای این مجموعه باعث شده است افرادی که نیاز به فضایی برای پذیرایی از 40 تا 50 مهمان درقالب برگزاری هرگونه مراسمی دارند، به راحتی در یک محیط متفاوت به خواسته خود دست یافته و شبی کاملا متفاوت برای میهمانان خود به یادگار بگذراند. 

به گفته رضا مشیری، رئیس هیات‌مدیره تشریفات مشیری که مجری این پروژه متفاوت درتهران است: پروژه کشتی تفریحی بام لند در دریاچه چیتگر، سومین پروژه تفریحی با امکانات مشابه در کشور است و برای نخستین بار در تهران و توسط تشریفات مشیری راه اندازی شد. این مجموعه با بخش هایی مانند «رویال لانژ» می تواند امکاناتی نظیر آن چه که در جزیره کیش ارائه می شود را در پایتخت به شهروندان ارائه نماید. 

لازم به ذکر است که این کشتی تفریحی دارای دوطبقه با حداکثر ظرفیت پذیرایی 80 نفر است که ظرفیت طبقه اول 50 نفر و طبقه دوم 30 نفر می‌باشد.
این مجموعه به صورت لانژ خدمات دهی می‌کند و دارای منوی باز است و به طور کلی برای ملاقات‌های کاری و برگزاری جلسات، امکان ایجاد فضای سخنرانی و متریال های پذیرایی، کاملا انعطاف پذیر است. 

باید اضافه کرد که تفاوت لانژ و رستوران در خدمات و فضای اختصاصی است که در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد. به طور مثال می‌توان فضایی خصوصی را برای حتی دو نفر از مشتریان به منظور انعقاد قراردادهای تجاری فراهم کرد. البته این مجموعه کاربردهای دیگری از جمله کافه رستوران، ملاقات‌های خصوصی، فضای اختصاصی تجاری، سرو صبحانه با بشقاب‌های بین‌المللی و ایرانی و... دارد.

لحظات رویایی در نخستین کافه رستوران شناور در تهران تجربه کنید!

مجموعه کشتی تفریحی دارای منوی رستورانی شامل استیک گوشت، استیک ماهی و استیک مرغ و همچنین غذاهای دیگری مانند انواع سوشی ها و... به همراه سوپ، سالاد، نوشیدنی و دسر است. منوی دیگر مربوط به ارگان‌ها و رویدادهای مختلف است که براساس سلیقه متقاضی تنظیم می‌شود. 

برای برگزاری جلسات خصوصی نیز از طریق کافی‌شاپ یا به درخواست مشتری امکان پذیرایی وجود دارد. مجموعه کشتی تفریحی برای برگزاری مراسم جشن تولد باتوجه به سن مهمانان منوهای مختلفی را ارائه می‌کند.

به هرحال در چند سال گذشته، مجموعه تفریحی و گردشگری دریاچه چیتگر با محوریت مرکزتفریحی و تجاری بام لند (و حالا با وجود «رویال لانژ») چنان رشد شتابانی را در پیش گرفته است که هم اینک این مکان یکی از شناخته ترین مراکز تفریحی تهران است و گوی رقابت را از سایر نقاط شهر ربوده است. 

البته با توجه به وسعت شهر تهران احداث این مرکز در پاسخ به یکی از اصلی ترین نیازهای ساکنان پایتخت و میهمانان این شهر کاملا ضروری به نظر می رسید و موفقیتی که این مجموعه کسب کرده خود گویای این نیاز است. نماد حقیقی این استقبال، هجوم شهروندان است که توان در عصر روزهای پنج شنبه در حجم ترافیک ورودی منطقه 22 و انبوه ماشین های پارک شده در پارکینگ های بی شمار این مرکز به وضوح دید. 

حالا دیگر بام لند و کشتی تفریحی آن و دریاچه خلیج فارس و البته «رویال لانژ» محلی برای خوشگذرانی های ساحلی تهرانی هاست که به وضوح یادآور نمونه های موفق خارجی است.

جهت کسب اطلاعات بیشتر یا رزرو می توانید با شماره 09121693209 تماس بگیرید.



ارسال نظرات
موضوعات روز