شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 18
پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران    *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *    پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران     *     پایگاه خبری تیتر20 ؛ رسانه بنگاه های اقتصادی ایران      
۰۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۶
جریان بزرگترین سلفی دنیا در تهران چیست؟

تیتر20- وقتی تکنولوژی و ابزار جدید به کمک تبلیغات می آید ناخود آگاه می توان به دلیل وجود جذابیت ها و تازگی ، موفقیت آن تبلیغات را پیش بینی کرد.

زمان زیادی از پدیده گرفتن عکس سلفی در جامعه نمی گذرد اما این پدیده فرهنگی اونقدر شیرین و جذاب شده که درحال حاضر کمتر کسی هست از گرفتن عکس سلفی بی نصیب مانده باشد.

به تازگی چند شرکت ایرانی در سه بخش مختلف این پدیده جدید را وارد تبلیغات خود کرده اند.

در ابتدا شرکت سایپا برای آنکه حس نزدیکی بیشتری میان جوانان و خودرو جدید خود یعنی تیبا ایجاد کند مسابقه ای با محتوای عکس سلفی با خودرو تیبا برگزار کرد که با استقبال روبرو شد هرچند ایراداتی به اجرای این کمپین وارد است اما اینکه یک شرکت عریض وطویل وقدیمی مثل سایپا که رویکرد به استفاده از تفکرات جدید در امر تبلیغات درآن به کندی شکل می گیرد به اجرای چنین کمپینی مبادرت می ورزد جای بسی خشنودی است.

شرکت ویستا بست نیز به تازگی کمپینی را با موضوع عکس سلفی به راه انداخته است.

اما جالب ترین استفاده از عکس سلفی در تبلیغات مربوط به مجتمع تجاری ارگ تجریش است که قراراست به زودی طی مراسم باشکوهی باحضور انبوهی از جمعیت به قول خودشان بزرگترین عکس سلفی دنیا را بیاندازند.البته در ابتدا قرار بود مراسم روزجمعه برگزار شود که بنابر دلایلی ازجمله وضعیت آب وهوایی شهر تهران به آینده نزدیک موکول شد.

همچنین در اینستاگرام منتسب به این پروژه تجاری وعده1100 پارکینگ برای شرکت کنندگان داده شده است همراه با یک مراسم باشکوه.

البته هنوز آمار دقیقی از بزرگترین عکس سلفی دنیا وجود ندارد اما همین عنوان بر جذابیتهای این مراسم به شدت افزوده است.

در کنار این ابتکار جالب که بعد تبلیغاتی ویژه ای را به این پروژه تجاری خواهد داد ، به نظر می رسد انتقاداتی هم در مجموع به این پروژه از گوشه وکنار وجود دارد که از آن جمله میتوان به شرایط جانمایی پروژه با تخریب باغ تاریخی 10 هزارمتری گیاهی تجریش و مشکلات ترافیکی به وجود آمده بعد از راه اندازی پروژه اشاره کرد.

به نظر می رسد دست اندر کاران پروژه برای روشن شدن افکار عمومی ضروری است نسبت به انتقادات صورت گرفته در مقام پاسخگویی برآیند.

به هر حال قرار است درآینده نزدیک عظیم ترین عکس سلفی دنیا انداخته  شودو علاقمندان به عکس سلفی دراین عکس تاریخی حضورخود را به ثبت برسانند.

 

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
موضوعات روز